  • 21. Data: 2010-05-30 17:26:04
    Temat: Re: Kamera na kask
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Jestem paralotniarzem i u nas ostatnio furrorę robi GoPro HD. Szroki kąt i
    > zajebista jakość.

    Zapomnij!
    http://vholdr.com/

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 22. Data: 2010-05-30 18:15:30
    Temat: Re: Wchodzi :)
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    " wod.nick"
    Kupiłem. Nie trzeba na zewnątrz kasku. Wchodzi do środka, nie przeszkadza,
    > nie ogranicza widoczności. Jest chroniona za szybą. Po prostu bajka, jakby
    > ktoś ją do tego zaprojektował. Tylko trzeba było pokombinować z
    > mocowaniem.
    > Jak na 109 zł to jest to zajebisty gadżet.

    Dawaj foto mocowania i filmiki - najlepiej jakies z palowania - chce
    zobaczyc jak z drganiami

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 23. Data: 2010-05-30 22:25:46
    Od: " wod.nick" <w...@N...gazeta.pl>

    Tytus <t...@g...pl> napisał(a):

    > Siemka

    > Dawaj foto mocowania i filmiki - najlepiej jakies z palowania - chce
    > zobaczyc jak z drganiami

    Na razie fotki.
    http://pokazywarka.pl/kamerka_w_kasku/
    Nie ma drgań.
    Kamera źle wpływa na psychikę. Trzeba się pilnować, żeby się nie popisywać.

    pozdro

  • 24. Data: 2010-05-31 06:28:28
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 31 Maj, 00:25, " wod.nick" <w...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Na razie fotki.http://pokazywarka.pl/kamerka_w_kasku/
    masz zamiar jezdzic z pochylona glową ?
    bo mi to mocowanie wygląda ze niebo bedzie filmowac...

  • 25. Data: 2010-05-31 06:50:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    > masz zamiar jezdzic z pochylona glową ?
    > bo mi to mocowanie wygląda ze niebo bedzie filmowac...

    Kurwa Misiek, siądź kiedyś na motocykl. Poproś kogoś na ulicy może Ci
    pozwoli...

    --
    Grzybol

  • 26. Data: 2010-05-31 07:09:59
    Od: " wod.nick" <w...@N...gazeta.pl>

    ditron <t...@g...com> napisał(a):

    > masz zamiar jezdzic z pochylona glow=B1 ?
    > bo mi to mocowanie wygl=B1da ze niebo bedzie filmowac...
    Nie. Kask na głowie znajduje się w innej pozycji niż na biurku. Przynajmniej
    ja go tak zakładam.
    Tej taśmy trzeba przykleić do wyściółki trochę więcej niż się wydaje,
    właśnie po to, żeby znaleźć odpowiednią pozycję. Ja, pomimo że trymowałem
    przed lustrem, w pierwszej jeździe nakręciłem liczniki i asfalt. A takim
    byłem dafcą/chuliganem.
    Przynajmniej upewniłem się, że nie ma drgań.

    wod.nick

  • 27. Data: 2010-05-31 07:13:02
    Od: neuro <n...@g...com>

    Proponuję wklepać w wyszukiwarce nicka "Mordeth13".

    pozdr,
    p.

  • 28. Data: 2010-05-31 07:44:57
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 31 Maj, 08:50, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Kurwa Misiek,
    laske rup

  • 29. Data: 2010-05-31 07:48:44
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 31 Maj, 09:09, " wod.nick" <w...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Nie. Kask na głowie znajduje się w innej pozycji niż na biurku. Przynajmniej
    no racja racja

  • 30. Data: 2010-05-31 19:15:32
    Od: Sztajfa <a...@w...pl>

    > Czesc
    > Jak, ze montowanie na owiewce aparatu z opcja nagrywania wideo siem nie
    > sprawdza mam pytanie.
    > Jaka kamerka???
    > Wiem ze to moze sie wydac dziwne na preclu ale chcialbym uzyskac info od
    > userow a nie teoretykow od pixeli.
    > Budzet raczej nie za wielki - na HD na pewno nie styknie :)
    > No i oczywiscie ma nadawc sie rowniez na narty, windsurfing i lesne spacery.

    kup gopro.
    jesli nie masz kasy na hd to zwykla.chyba kolo 500zl kosztuje.
    ja mam akurat gopro hd z roznymi mocowaniami i na szybe moto, do kasku, na
    lagi czy gdziekolwiek bedziesz chcial da sie przymocowac. nawet do narty
    czy innej deski bez problemu przymocujesz a i wodoszczelna jest.naprawde
    polecam. tu masz moj filmik taki na szybko wrzucony 1szy dzien jak mialem
    kamerke, zamocowana na kierownicy moto.
    pzdr
    Artur
    http://www.youtube.com/watch?v=F7GtaXv1UG0