  • Data: 2024-08-08 12:37:10
    Temat: Re: Kamera monitoringu z kartą SIM
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/08/2024 12:25, io wrote:
    > Nie lepiej jak spławik wykonuje zleconą pracę?

    Nie znam takich spławików. Te, które widziałem to był najczęsciej
    kawałek styropianu, patyczek, troche ołowiu i nitki.

    Masz jakieś przykłady spławików wykonujących jakąkolwiek pracę
    autonomicznie, za którą płacą? Bo w mojej branży nie spotkałem się
    jeszcze z programowaniem za pomocą spławików i to jeszcze
    autonomicznych, ale świat do przodu pędzi, może coś przeoczyłem.

    > Twój psychiatra Ci to powiedział? :-)

    Nie, odkryłem że pewna czynnośc, popularna u emerytowanych obserwatorów
    spławików, ma korelację z zaczerwienieniem twarzy i trzymaniem azymutu.
    Sam doszedłem do tego, że nie da się 7x w tygodniu dostać udaru
    słonecznego, zważywszy, że padało. Ogólnie tego typu obserwacje obczajam
    sam, nie potrzeba do tego psychiatry, ale doskonale rozumiem, że nie
    każdy dałby radę skorelować.

    > Myślę, że różne hobby ludzie mają.

    Hmmm... do czasu pojawienia się jakiś danych statystycznych o zaletach
    obserwacji worka ziemniaków, pozwolę sobie tematy tylko zanotować, jako
    potencjalną rozrywkę polecaną na usenecie przez io. Ale oczywiście nie
    wykluczam. Kiedyś mi się wydawało że prowadzenie nudnych dyskusji jest
    nudne, a tu proszę, nawet z rzeczy bezużytecznych można czerpać radość.
    Tak, że worki ziemniaków, jak coś, będę miał we wrześniu, to się zobaczy.