  • 1. Data: 2012-09-26 07:28:12
    Temat: Kamera USB - wymagany reconnect.
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    Dzien dobry,

    Kamerka dziala znakomicie, ale od razu po wlaczeniu komputera
    (nie kamerki) dostaje komunikat, ze urzadzenie USB dziala źle.

    Nalezy wylaczyc - wlaczyc wtyczke USB kamerki i wszystko jest OK
    do nastepnego rozruchu kompa.

    Jakis pomysl? Zalezy mi na tej kamerce.

    pozdr serd
    --
    A S

  • 2. Data: 2012-09-26 08:00:47
    Temat: Re: Kamera USB - wymagany reconnect.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej S" napisał:

    > od razu po wlaczeniu komputera
    > (nie kamerki) dostaje komunikat, ze urzadzenie USB dziala źle.

    Komunikat od BIOS-a? Dziwne, ale są rzeczy na niebie i ziemi, o których
    fizjologom się nie śniło. Spróbuj przełożyć na płycie głównej zworkę
    USBPWR (disable Wake-Up). Być może trzeba też zmienić stosowne
    ustawienie w BIOS-ie.

    JoteR

  • 3. Data: 2012-09-26 08:11:50
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    W dniu 2012-09-26 08:00, JoteR pisze:

    > Komunikat od BIOS-a? Dziwne, ale są rzeczy na niebie i ziemi, o których

    Przepraszam, dla mnie wlaczenie kompa to wlaczenie Windows ..
    Od razu po wlaczeniu Windows.
    --
    A S

  • 4. Data: 2012-09-26 08:16:44
    Od: PK <p...@e...pl>

    Mialem to samo z Logitechem 9000. Na krotko pomagalo przelozenie do
    innego zlacza USB. Po restarcie znajdowalo, instalowalo i dzialalo
    dluzej albo krocej. Z czasem coraz krocej. Po zmianie kamery na nową
    wszystko wrocilo do normy.

  • 5. Data: 2012-09-26 08:19:53
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Przepraszam, dla mnie wlaczenie kompa to wlaczenie Windows ..
    > Od razu po wlaczeniu Windows.

    Nie wyczules ironii :) To grupa o sprzecie.
    Skoro masz problemy z systemem operacyjnym powinienes
    zapytac na grupie mu dedykowanej.

    pl.comp.sys.ms-windows.winnt proponuje na poczatek.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 6. Data: 2012-09-26 08:29:23
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    W dniu 2012-09-26 08:19, Vituniu pisze:

    > Nie wyczules ironii :) To grupa o sprzecie.

    Wituniu, z jakim systemem? Z "USB Device ..." mam klopot

    pozdr serd
    --
    A S

  • 7. Data: 2012-09-26 08:33:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Vituniu" napisał>

    > Nie wyczules ironii :) To grupa o sprzecie.

    Trzeba chyba powrócić do mantry o zasilaczu ;-)
    Tym niemniej warto by sprawdzić, czy wyłączanie również zasilania portów
    USB nie zlikwiduje problemu. Dokładając przy okazji nowe ;-/
    Ale zaraz pewnie dowiemy się, że to notebook...

    JoteR

  • 8. Data: 2012-09-26 08:38:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.09.2012 08:11, Andrzej S pisze:

    > Przepraszam, dla mnie wlaczenie kompa to wlaczenie Windows ..
    > Od razu po wlaczeniu Windows.

    A czy widzisz jakieś "Windows" w temacie grupy? Łaskawie spłyń.

  • 9. Data: 2012-09-26 08:38:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.09.2012 08:29, Andrzej S pisze:

    > Wituniu, z jakim systemem? Z "USB Device ..." mam klopot

    To zmień zasilacz.

  • 10. Data: 2012-09-26 08:40:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej S" napisał:

    > Wituniu, z jakim systemem?

    Operacyjnym.

    > Z "USB Device ..." mam klopot

    Rozwiązanie "na chama": z poziomu owego systemu operacyjnego wymusić na
    starcie wyłączenie i ponowne włączenie owego "USB device", choćby
    poprzez wrzucenie do autostartu skryptu wykorzystującego polecenie
    "devcon". Ale to naprawdę NTG.

    FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

    JoteR