-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer02.iad.highwind
s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <lsjjn4$6vv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<lsm0u6$g6o$1@node2.news.atman.pl>
<1lclvjk36x2bz$.vx5d8wtzqxdf.dlg@40tude.net>
<6s40aj2jpvgy$.17liw4qfkgoxy.dlg@40tude.net> <lsnv71$lbm$1@dont-email.me>
<o...@l...harvard.local>
<lsqkdb$s52$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lsqkdb$s52$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Kałuże i ich wpływ na jazdę...
Date: Sun, 17 Aug 2014 20:53:20 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 38
Message-ID: <53f0fa21$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.45.199
X-Trace: 1408301601 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2359 83.26.45.199:53179
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2775
X-Received-Body-CRC: 2806773096
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541798
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
>Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
>> Ja to już dawno odkryłem - długie trasy tylko z niższymi
>> prędkościami. Jadąc 150-160 km/h i więcej musisz być cały czas na
>> wysokich obrotach. To nic, że auta coraz lepsze i w nowszym 150km/h
>> to jak 90 w polonezie. Nie da się jechać 10h - 15h z takimi
>> prędkościami.
>10-15 h w ogóle nie da się jechać, dlatego lepiej przejechać w
>sensownym
Da sie, i da sie tez pojechac 150 spokojnie.
>tempie żądaną trasę w połowę tego czasu, zamiast zasnąć po 3 godzinie
>ślimaczego tempa (a jak nie po 3 to po 12-tej).
Nie wiem jakie predkosci Tomasz proponuje, ale mysle ze nie 80, wiec w
praktyce te 150-160 niewiele skraca trase.
Pozostaje dylemat - pod koniec trasy, bedac juz zmeczonym, lepiej
jechac 160 czy spokojnie 120.
Bo zmeczenie refleksowi nie sluzy, ale spokojna jazda tez nie :-)
>Samochód ze śpiącym kierowcą jest zdecydowanie bardziej
>niebezpieczny - czym szybciej w to uwierzysz, tym lepiej dla Ciebie.
>Jedyny ratunek, to skrócenie długości zamierzanych przejazdów w ciągu
>dnia.
>Co masz przejechać w dzień, zrób w półtora i prześpij się po drodze.
A to oczywiscie najlepiej, tylko ze te 1000-1500km jest zasadniczo do
zrobienia w jeden dzien.
No ale zawsze mozna zmienic zdanie w trasie, jak zmeczenie zacznie byc
dotkliwe.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.08.14 20:53 Tomasz Pyra
- 17.08.14 21:10 masti
- 17.08.14 21:15 Tomasz Gorbaczuk
- 17.08.14 21:27 Tomasz Gorbaczuk
- 17.08.14 22:09 Cavallino
- 17.08.14 22:11 Cavallino
- 18.08.14 01:07 J.F.
- 18.08.14 01:14 J.F.
- 18.08.14 01:23 Rafał \"SP\" Gil
- 19.08.14 01:25 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.08.14 03:21 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.08.14 08:32 dddddddd
- 19.08.14 10:12 Tomasz Pyra
- 20.08.14 12:30 Eneuel Leszek Ciszewski
- 23.08.14 10:16 Artur Miller
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-03 Warszawa => QA Engineer <=