eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKałuże i ich wpływ na jazdę...Re: Kałuże i ich wpływ na jazdę...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer02.iad.highwind
    s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.new
    shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
    !unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <lsjjn4$6vv$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <lsm0u6$g6o$1@node2.news.atman.pl>
    <1lclvjk36x2bz$.vx5d8wtzqxdf.dlg@40tude.net>
    <6s40aj2jpvgy$.17liw4qfkgoxy.dlg@40tude.net> <lsnv71$lbm$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local>
    <lsqkdb$s52$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lsqkdb$s52$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Kałuże i ich wpływ na jazdę...
    Date: Sun, 17 Aug 2014 20:53:20 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 38
    Message-ID: <53f0fa21$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.45.199
    X-Trace: 1408301601 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2359 83.26.45.199:53179
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2775
    X-Received-Body-CRC: 2806773096
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541798
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    >Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    >> Ja to już dawno odkryłem - długie trasy tylko z niższymi
    >> prędkościami. Jadąc 150-160 km/h i więcej musisz być cały czas na
    >> wysokich obrotach. To nic, że auta coraz lepsze i w nowszym 150km/h
    >> to jak 90 w polonezie. Nie da się jechać 10h - 15h z takimi
    >> prędkościami.

    >10-15 h w ogóle nie da się jechać, dlatego lepiej przejechać w
    >sensownym

    Da sie, i da sie tez pojechac 150 spokojnie.

    >tempie żądaną trasę w połowę tego czasu, zamiast zasnąć po 3 godzinie
    >ślimaczego tempa (a jak nie po 3 to po 12-tej).

    Nie wiem jakie predkosci Tomasz proponuje, ale mysle ze nie 80, wiec w
    praktyce te 150-160 niewiele skraca trase.

    Pozostaje dylemat - pod koniec trasy, bedac juz zmeczonym, lepiej
    jechac 160 czy spokojnie 120.
    Bo zmeczenie refleksowi nie sluzy, ale spokojna jazda tez nie :-)

    >Samochód ze śpiącym kierowcą jest zdecydowanie bardziej
    >niebezpieczny - czym szybciej w to uwierzysz, tym lepiej dla Ciebie.
    >Jedyny ratunek, to skrócenie długości zamierzanych przejazdów w ciągu
    >dnia.
    >Co masz przejechać w dzień, zrób w półtora i prześpij się po drodze.

    A to oczywiscie najlepiej, tylko ze te 1000-1500km jest zasadniczo do
    zrobienia w jeden dzien.
    No ale zawsze mozna zmienic zdanie w trasie, jak zmeczenie zacznie byc
    dotkliwe.


    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: