eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKaganiec
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 46

  • 21. Data: 2020-10-06 01:01:05
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 01.10.2020 o 14:00, Mateusz Viste pisze:
    > 2020-10-01 o 13:48 +0200, TomN napisał:
    >>> Ale w sensie, że ograniczenie prędkości pojazdów na drogach do
    >>> legalnych limitów to coś złego? Ja od bardzo dawna na to czekam.
    >>
    >> Czyli czekasz, żeby na autostradach w PL wszyscy jeździli 89 km/h?
    >
    > O ile wiem, to autostrady w PL dopuszczają nieco więcej. Wbudowany
    > ogranicznik ma sens tylko, jeśli ogranicza w zależności od faktycznych
    > limitów drogowych - poprzez aktualizowaną bazę ograniczeń zespoloną z
    > GPS, nadajniki w znakach drogowych, rozpoznawanie przydrożnych znaków
    > jakąś AI lub kombinacja powyższych, albo inne rozwiązanie o którym nie
    > pomyślałem.
    >
    > Alternatywa: umożliwić kierowcy przyspieszenie ponad ogranicznik
    > (podobnie jak to się robi przy tempomacie), ale wysyłając jednocześnie
    > wiadomość do centrali z współrzędnymi GPS, prędkością i ew. zdjęciem
    > drogi coby wybryki mogły być łatwo wychwycone.

    Ale pierdoły.


  • 22. Data: 2020-10-06 01:20:19
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 1 października 2020 07:00:23 UTC-5 użytkownik Mateusz Viste napisał:
    > 2020-10-01 o 13:48 +0200, TomN napisał:
    > > > Ale w sensie, że ograniczenie prędkości pojazdów na drogach do
    > > > legalnych limitów to coś złego? Ja od bardzo dawna na to czekam.
    > >
    > > Czyli czekasz, żeby na autostradach w PL wszyscy jeździli 89 km/h?
    >
    > O ile wiem, to autostrady w PL dopuszczają nieco więcej. Wbudowany
    > ogranicznik ma sens tylko, jeśli ogranicza w zależności od faktycznych
    > limitów drogowych - poprzez aktualizowaną bazę ograniczeń zespoloną z
    > GPS, nadajniki w znakach drogowych, rozpoznawanie przydrożnych znaków
    > jakąś AI lub kombinacja powyższych, albo inne rozwiązanie o którym nie
    > pomyślałem.
    >
    > Alternatywa: umożliwić kierowcy przyspieszenie ponad ogranicznik
    > (podobnie jak to się robi przy tempomacie), ale wysyłając jednocześnie
    > wiadomość do centrali z współrzędnymi GPS, prędkością i ew. zdjęciem
    > drogi coby wybryki mogły być łatwo wychwycone.
    >
    >

    Zamontuj se w lodowce kamere, niech wysyla zdjecia jak wyciagasz zarcie, jak sie
    zestarzejesz to oni ci to wyciagna jakbys tak przypadkiem cukrzycy albo miażdzycy
    dostal.

    No i nikt ci zusu (czy co tam placicie w tym dobrobycie) nie obnizy, tak jak obnizki
    za onstar-a i podobne systemy sa symboliczne.

    Ech...


  • 23. Data: 2020-10-06 06:24:52
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.10.2020 o 09:17, K pisze:

    > Nie, nie nalezy tolerowac. Ale przez brak tolerancji uwazam dzialajace
    > prawo. Nawet nie trzeba zbytnio myslec, wystarczy skopiowac rozwiazania
    > dzialajace w innych krajach.

    Ale co konkretnie masz na myśli - zamordyzm i wysokie kary?

    --
    Shrek


  • 24. Data: 2020-10-06 06:26:31
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.10.2020 o 17:07, J.F. pisze:

    >> Czekam na komentarz Cavallino. Pewnie już apopleksji dostał ;)
    >
    > Przeciez ma elektryka i mu przepisowa jazda nie przeszkadza :-)

    On serio ma tego elektryka czy troluje? Bo mam gościa w kaefie...


    --
    Shrek


  • 25. Data: 2020-10-06 08:01:12
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-10-2020 o 17:07, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5...@4...ne
    t...
    > Dnia Thu, 1 Oct 2020 12:28:46 +0200, J.F. napisał(a):
    >>> https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/elektroniczny
    -policjant-w-aucie-obowiazkowo-juz-od-2022-roku/m30e
    2ff
    >>>
    >
    >> Czekam na komentarz Cavallino. Pewnie już apopleksji dostał ;)
    >
    > Przeciez ma elektryka i mu przepisowa jazda nie przeszkadza :-)

    Tylko na drogach szybkiego ruchu.

    >
    > W sumie ... jakis magnes z przodu, przymocowac sie do tira i niech sobie
    > jedzie chocby te 85 :-)

    Żebyś wiedział ilu tak jeździ elektrykami - jeden się nawet tym chwali
    na youtube.
    Ale to nie dla mnie.


  • 26. Data: 2020-10-06 08:02:26
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-10-2020 o 00:59, ii pisze:
    > W dniu 01.10.2020 o 13:02, Mateusz Viste pisze:

    >> Ale w sensie, że ograniczenie prędkości pojazdów na drogach do
    >> legalnych limitów to coś złego? Ja od bardzo dawna na to czekam.
    >
    > Nie lepiej koleją jeździć?

    No co Ty, dla kapelusznika robienie innym na złość jest zdecydowanie
    przyjemniejsze.
    Taki sobie cel w życiu niektórzy obierają.


  • 27. Data: 2020-10-06 09:32:20
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: collie <c...@v...pl>

    W wtorek, 6.10.2020 o 00:59, ii napisał:

    > Nie lepiej koleją jeździć?

    Najlepiej CK Koleją Warszawsko-Wiedeńską. Po 1989 roku zlikwidowano
    w Polsce 1723 km linii kolejowych, kilkaset miejscowości utraciło
    połączenia kolejowe, w tym 42 miasta powyżej 15.000 mieszkańców.


    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.


  • 28. Data: 2020-10-06 09:47:09
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-10-05 o 16:20 -0700, s...@g...com napisał:
    > Zamontuj se w lodowce kamere, niech wysyla zdjecia jak wyciagasz
    > zarcie, jak sie zestarzejesz to oni ci to wyciagna jakbys tak
    > przypadkiem cukrzycy albo miażdzycy dostal.

    Słowo klucz: *ja* się zestarzeję i *ja* dostanę cukrzycy. Nikogo przy
    tym nie zabiję.

    Mateusz


  • 29. Data: 2020-10-06 11:18:04
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: K <n...@e...com>

    On 06/10/2020 05:24, Shrek wrote:
    > W dniu 05.10.2020 o 09:17, K pisze:
    >
    >> Nie, nie nalezy tolerowac. Ale przez brak tolerancji uwazam dzialajace
    >> prawo. Nawet nie trzeba zbytnio myslec, wystarczy skopiowac
    >> rozwiazania dzialajace w innych krajach.
    >
    > Ale co konkretnie masz na myśli - zamordyzm i wysokie kary?
    >

    Dokladnie to. Nic tak nieodstrasza jak kara bezwzglednego wiezienia za
    zabicie kogos poprzez zapierdalanie z gazem w podlodze czy to po pijaku
    czy na trzezwo. Dla gwiazd YT testujacych innym hamulce obserwacja w
    psychiatryku na dwa tygodnie. Sam naleze do tych ktorzy raczej jezdza
    szybko tam gdzie warunki na to pozwalaja ale nie wpadlbym na pomysl aby
    komus zlosliwie zahamowac albo zajechac droge "bo mi wyjechal" albo
    "wyprzedzal przez 5km"


  • 30. Data: 2020-10-06 13:53:09
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, October 5, 2020, 5:07:03 PM, you wrote:

    >>> https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/elektroniczny
    -policjant-w-aucie-obowiazkowo-juz-od-2022-roku/m30e
    2ff
    >>Czekam na komentarz Cavallino. Pewnie już apopleksji dostał ;)
    > Przeciez ma elektryka i mu przepisowa jazda nie przeszkadza :-)
    > W sumie ... jakis magnes z przodu, przymocowac sie do tira i niech
    > sobie jedzie chocby te 85 :-)

    Sławek trzyma się tak blisko zadka poprzednika, że bez magnesu sama
    aerodynamika go za TIRem utrzyma. Nawet zawartość pół zbiornika płynu
    do spryskiwaczy nie jest w stanie go odgonić ;)

    (Sławek, nie odpisuj - jesteś w koszu)

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: