  • 11. Data: 2015-12-08 14:06:08
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2015 04:54:25 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Jak wyprzedzac?

    Nooo... Jakby to weszło to wielu z was przeżywałoby prawdziwą załamkę :)
    (zwłaszcza ci którzy "czerpią przyjemność" z prowadzenia wozu :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2015-12-08 14:13:39
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-12-08 o 10:11, Liwiusz pisze:

    > No patrz, a maksymalna siła ładunku wybuchowego terrorysty nadal
    > pozostaje nieuregulowana.

    Siła może i nie. Ale nie zdziwiłbym się, gdyby poziom wydzielania co2
    przy wybuchu był już unormowany.

  • 13. Data: 2015-12-08 14:33:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Prawo Jazdy mam ze 40 lat. Na dodatek za pol litra je dostalem. To i na paragrafach
    moge sie nie znac. Ale cos mi sie wydaje ze przy wyprzedzaniu nie wolno przekraczac
    obowiazujacej w danym miejscu predkosci. Przyklad z zycia. Ktos jechal w terenie
    zabudowanym za ciezarowka. Jechal pod 50. Za nim radiowoz. Wyprzedzil ciezarowke i
    zaplacil mandat za przekroczenie predkosci.

  • 14. Data: 2015-12-08 14:46:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.12.2015 o 08:21, J.F. pisze:
    > Zaczyna sie
    (...)
    > prędkość i zwalnia samochód, jeśli ten porusza się zbyt szybko
    zauważ że ograniczenia w produkcji/handlu żarówek, dotykają prawie
    wszystkich. Ograniczenia dotyczące ilości wody w spłuczkach -
    wszystkich. Ale "kaganiec" ograniczający prędkość w samochodach, nie
    dotyka nikogo kto stosuje się do obowiązujących przepisów. Oczywiście
    można ten system tak spieprzyć, aby działał wadliwie, ale jeśli chodzi o
    samą idee, -biorąc pod uwagę zachowanie kierowców- nie będę krytykował.
    powiem więcej. ja bym sobie życzył, aby ranni w wyniku popełnianego
    przestępstwa nie mieli darmowej opieki medycznej. Takich "ograniczeń"
    mogłoby być baardzo dużo. Niestety, inaczej naszego społeczeństwa nie
    "ogarniesz"
    ToMasz

  • 15. Data: 2015-12-08 14:59:09
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 08.12.2015 o 13:54, z pisze:
    > A gdyby było przymusowe to mam nadzieję na wielomilionowe odszkodowania
    > za wypadki przez to urządzenie spowodowane albo przez uniemożliwienia
    > ratowania się przed wypadkiem.

    Raczej na odwrót: odmowa wypłaty odszkodowania jeśli była kraksa, a
    urządzenie było wyłączone.

    --
    Alf/red/

  • 16. Data: 2015-12-08 15:01:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >zauważ że ograniczenia w produkcji/handlu żarówek, dotykają prawie
    >wszystkich.

    Biorac pod uwage sprawnosc zarowek - "dotykaja" niewielu.

    >Ograniczenia dotyczące ilości wody w spłuczkach - wszystkich.

    Tez w zasadzie nie dotyka.
    Kiedys juz chcieli zmniejszyc ... okazalo sie, ze norma nie pozwala.
    Teraz widac norme mozna zmienic ... ale czy sie kanalizacja nie obrazi
    ?
    Poprzednia ilosc na jakiejs podstawie ustalili.

    >Ale "kaganiec" ograniczający prędkość w samochodach, nie dotyka
    >nikogo kto stosuje się do obowiązujących przepisów.

    Czyli u nas dotyka prawie wszystkich :-)

    J.

  • 17. Data: 2015-12-08 15:37:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-12-08 o 8:21, J.F. pisze:
    > Istotne jest to, że kierowca decyduje, czy chce korzystać z systemu
    > czy nie - można go wyłączyć za pomocą przycisku.
    Dla tych niechętnych temu rozwiązaniu, to trzeba sobie to przedstawić
    tak, że ten przycisk włącza ten system. :-)

    Ja jestem za.

    Robert

  • 18. Data: 2015-12-08 15:49:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Dla tych niechętnych temu rozwiązaniu, to trzeba sobie to przedstawić
    >tak, że ten przycisk włącza ten system. :-)
    >Ja jestem za.

    Przeciez to tymczasowe. Nie bedzie zadnego przycisku docelowo :-)

    KW przewiduje usilowanie ?
    Mozna by dodac do systemu drukarke mandatow, ale skoro przekroczen nie
    bedzie, to bezcelowe :-)

    J.

  • 19. Data: 2015-12-08 16:49:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.12.2015 o 19:54, z pisze:

> [...]
    > ratowania się przed wypadkiem.
    >
    > Ja pier... kto jeszcze tutaj coś takiego poprze. Dużo Was? :-)

    Przynajmniej od razu wiadomo, jakich debili do kibla wrzucać.

  • 20. Data: 2015-12-08 16:51:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.12.2015 o 21:37, Robert Wańkowski pisze:
    > Dla tych niechętnych temu rozwiązaniu, to trzeba sobie to przedstawić
    > tak, że ten przycisk włącza ten system. :-)
    >
    > Ja jestem za.

    KAPELUSZ PLONK !!!