  • Data: 2015-12-08 21:41:29
    Temat: Re: Kaganiec
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Takich jak Ty silnych w pysku a slabych na boisku przez piecdziesiat pare lat zycia
    od chuja poznalem. Sam tez taki kiedys bylem. Mowili ze jak ruszam i gumy nie gwizdza
    to sie zatrzymuje i ruszam jeszcze raz. 125p mialem takiego ze licznik zamykalem. A
    teraz mi przeszlo. Roznica miedzy mna a mlodymi taka ze ja sobie w zyciu pojezdzilem.
    A mlodzi sobie nie pojezdza. Za moment bedzie jak w Szwajcarii. Jada tam wszyscy 50
    licznikowe czyli niecale 50 bo akurat w jakims miejscu tyle mozna i wolno. I sie
    jakis pospieszny wychyla. To ci co ich wyprzedzil dzwonia na policje z obywatelskim
    donosem. Ichnia demokracja taka ze jak czegos nie wolno to nie wolno wszystkim a nie
    tylko niektorym. U nas tez tak bedzie. Pamietam jak kilka lat temu uprzejmie
    donioslem ze pomiary odcinkowe wprowadza. Jaki ja wdlug niektorych glupi bylem bo sie
    nie da i inne bzdury wymyslali. Dzisiaj w dzienniku zlotousty pan Telewizor informuje
    ze uruchomiony na jakims zadupiu kilkanascie dni temu taki pomiar dziala. Poltora
    tysiaca trafionych i zatopionych juz tam jest. Za moment do kamer podlacza baze
    danych z ubezpieczonymi samochodami. Wlascicieli samochodow, tych co im PJ za costam
    zabrali. I co mnie najbardziej martwi baze z przegladami. Ty mozesz miec to w dupie
    ale oni nie maja.