eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKacik majsterkowicza - prostownikRe: Kacik majsterkowicza - prostownik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Kacik majsterkowicza - prostownik
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <c...@g...com>
    <5b4e5f36$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <pilnq5$idj$1@node1.news.atman.pl>
    <5b4e6dbe$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5b4ef4c0$0$593$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4efc18$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f02a7$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f0e63$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 18 Jul 2018 13:41:28 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5b4f0e63$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5b4f2785$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.5.100
    X-Trace: 1531914117 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 680 83.6.5.100:60555
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2636046
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-18 o 11:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5b4f02a7$0$601$6...@n...neostrada.
    pl...
    >>>> Prostownik z regulacją "tylko prądu" nie występuje w przyrodzie
    >>>> a akumulator z 50% to prawie złom. Rozmawiamy o sprawnym akumulatorze i
    >
    >> Wyjątki się zdarzają. Mój ojciec jeszcze za komuny zrobił sobie
    >> prostownik selenowy z regulacją prądu. Zasada była prosta - najpierw
    >> przez godzinę ładowanie prądem 3 A, a potem resztę czasu - 1 A. Nie ma
    >> bata, żeby uszkodzić akumulator.
    >
    > Kwestia czasu.
    > Jak rozumiem - po godzinie szedl do akumulatora, i przestawial z 3 na 1A.
    > Wystarczy raz zapomniec, i bedzie wiekszy prad caly czas.
    > Choc i te 3A spadna, i potem bedzie znacznie mniejszy prad.
    >
    > No ale zeby ten mniejszy uszkodzil akumulator, to by wiele dni musialo
    > uplynac ... akurat za komuny sie zdarzalo, ze samochod dlugo czekal na
    > okazje, na ktora sie benzyne zbieralo.
    >
    > J.
    >
    W tamtych czasach nie było żadnych mikroprocesorów - pojawiły się
    pierwsze elektroniczne kalkulatory. I tak - masz rację - trzeba było
    przyjśc i przeregulować pokrętłem prąd po odpowiednim czasie.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: