eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKacik majsterkowicza - prostownik › Re: Kacik majsterkowicza - prostownik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <c...@g...com>
    <5b4e5f36$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <pilnq5$idj$1@node1.news.atman.pl>
    <5b4e6dbe$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5b4ef4c0$0$593$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4efc18$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f02a7$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5b4f02a7$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Kacik majsterkowicza - prostownik
    Date: Wed, 18 Jul 2018 11:54:25 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 23
    Message-ID: <5b4f0e63$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.110.219
    X-Trace: 1531907683 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 601 83.26.110.219:54473
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2636026
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5b4f02a7$0$601$6...@n...neostrada.
    pl...
    >>> Prostownik z regulacją "tylko prądu" nie występuje w przyrodzie
    >>> a akumulator z 50% to prawie złom. Rozmawiamy o sprawnym
    >>> akumulatorze i

    >Wyjątki się zdarzają. Mój ojciec jeszcze za komuny zrobił sobie
    >prostownik selenowy z regulacją prądu. Zasada była prosta - najpierw
    >przez godzinę ładowanie prądem 3 A, a potem resztę czasu - 1 A. Nie
    >ma bata, żeby uszkodzić akumulator.

    Kwestia czasu.
    Jak rozumiem - po godzinie szedl do akumulatora, i przestawial z 3 na
    1A.
    Wystarczy raz zapomniec, i bedzie wiekszy prad caly czas.
    Choc i te 3A spadna, i potem bedzie znacznie mniejszy prad.

    No ale zeby ten mniejszy uszkodzil akumulator, to by wiele dni musialo
    uplynac ... akurat za komuny sie zdarzalo, ze samochod dlugo czekal na
    okazje, na ktora sie benzyne zbieralo.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: