  • 31. Data: 2010-05-30 18:20:47
    Temat: Re: Kablówka i pakiet socjalny?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 30.05.2010 19:01, Cavallino pisze:
    > Albo zezwolić na prywatne anteny.
    > Ciekawie ten temat opisano np. tutaj:
    > http://www.forumbrzeg.pl/ppadd/viewtopic.php?t=17977

    prawda. swietnie opisane

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 32. Data: 2010-05-30 20:30:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 30.05.10 18:47, Cavallino pisze:

    > Owszem, od razu jak ktoś wyjeżdża z czymś takim jak Ty, to należy
    > przystępować do krojenia mu dupska paskiem, dalsza dyskusja sensu nie ma.

    > Im szybciej to pojmiesz tym lepiej.
    > A następnym razem jak będziesz czegoś od kogoś oczekiwać (w sensie że
    > odwali za Ciebie jakąś robotę), to zacznij od słowa "proszę".

    Gdybys mogl, to bys znalazl. Ale brak Ci odwagi przyznac sie do bledu.
    Czyli nie tylko klamca ale i tchorz.

    --
    Pete

  • 33. Data: 2010-05-30 21:08:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Gdybys mogl, to bys znalazl. Ale brak Ci odwagi przyznac sie do bledu.
    > Czyli nie tylko klamca ale i tchorz.

    A teraz cofnij się do początku wątku, spojrzyj na mój wkład w ten temat, a
    potem na swój.
    Może wtedy pojmiesz ile lat świetlnych nas dzieli i wrócisz ze swoim
    chamstwem do swojej piaskownicy, żeby grupy nie zaśmiecać.

  • 34. Data: 2010-06-01 10:40:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 30.05.10 23:08, Cavallino pisze:
> [...]
    > Może wtedy pojmiesz ile lat świetlnych nas dzieli i wrócisz ze swoim
    > chamstwem do swojej piaskownicy, żeby grupy nie zaśmiecać.

    Czy to ja twierdze, ze istnieje prawodawstwo nakazujace dostarczac w
    kablu TV naziemne?

    Skoro tak twierdzisz, to wypadaloby to uzasadnic odpowiednim
    linkiem/cytatem/whatever a nie plesc bzdury na forum publicznym.

    Inaczej sie osmieszasz.

    Jeszce bardize osmieszasz sie zadaniem, bym to ja szukal ustawy, ktorej
    istnienia zaprzeczam.

    No ale czego mialbym sie spodziewac po osobie o mentalnosci przedszkolaka.

    --
    Pete

  • 35. Data: 2010-06-01 10:47:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czy to ja twierdze, ze istnieje prawodawstwo nakazujace dostarczac w kablu
    > TV naziemne?

    Nie, Ty po prostu czytać nie potrafisz.
    Wróc jak się nauczysz.
    EOD