  • 11. Data: 2010-05-27 10:42:56
    Temat: Re: Kablówka i pakiet socjalny?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Jesteś pewien że tylko TVP?
    > Podpórkę w przepisach jakąś masz?

    to był b. stary przepis i teraz nie jestem w stanie tego zmieni.
    mam tylko ostatnią poprawkę, która dotyczy tylko łącz telekomunikacyjnych
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?page=text&news_c
    at_id=316&news_id=3900&layout=9&place=Text06

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 12. Data: 2010-05-27 12:04:53
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    UPC Gliwice - w socjalu:
    tvp1, tvp2, tvp3 (info), polsat, tvn, tv4, puls, silesia, jakiś local z
    rybnika,
    może jeszcze coś, ale nie pamiętam

    do tego:
    promo (zmieniają co tydzień jakiś płatny kanał), reklamówka upc

    MAc

  • 13. Data: 2010-05-27 12:16:23
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    sp9mrn pisze:
> [...]
    > może jeszcze coś, ale nie pamiętam

    > do tego:
    > promo (zmieniają co tydzień jakiś płatny kanał), reklamówka upc

    no to macie rozpustę :-) Widać, ze Ślązacy mniej pazerni od Kaszubów :-)

    --
    Bogdan

  • 14. Data: 2010-05-27 15:24:14
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-05-27 11:03, a...@p...pl pisze:
    > On Wed, 26 May 2010 22:20:34 +0200, quasi <s...@s...spamem.pogania>
    > wrote:
    >
    > a gdzie autor watku mieszka?

    Police, woj. zachodniopomorskie. Jak już pisałem na początku mam
    analogową Vectre z pakietem socjalnym + kablowkę IPTV od lokalnego
    operatora (http://espol.com.pl) w komplecie z internetem i telefonem.

    Jak już ktoś pisał zabawa w dvb-t (które zresztą miało ruszyć w marcu)
    czy TnK nie wchodzi w grę - za dużo zachodu i za duże koszty.

    Chodzi mi tylko o to aby w kuchni na małym telewizorze móc obejrzeć
    fakty podczas jedzenia kolacji. W zasadzie tylko ze względu na ten
    telewizor w kuchni zostawiłem vectrę: wszystko mam w cyfrowej kablowce w
    dużo lepszej jakości.

    W mojej spółdzielni mieszkaniowej mam dwóch operatorów dobre w tym jest
    to że po uruchomieniu kablówki przez Espola Vectra zaczęła coś robić,
    chociaż zanim oni uruchomią cyfrową kablowkę to jeszcze troche czasu minie.

    Myślałem, że jest jakiś zapis (który znacie i mnie naprowadzicie) który
    nakłada na operatora obowiązek dostarczania w socjalu wszystkiego co
    jest naziemnie, więc na to mógłbym się powołać i postraszyć ich
    Streżyńską, ale skoro nie ma to lipa.

  • 15. Data: 2010-05-27 15:44:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "quasi" <s...@s...spamem.pogania> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > nakłada na operatora obowiązek dostarczania w socjalu wszystkiego co
    > jest naziemnie, więc na to mógłbym się powołać i postraszyć ich

    Jest.
    W prawie telekomunikacyjnym.
    A przynajmniej tak wynika z pamięci ludzi, dokładnego tekstu musisz
    poszukać.

  • 16. Data: 2010-05-27 16:22:35
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Cavallino pisze:

    > Jest.
    > W prawie telekomunikacyjnym.
    > A przynajmniej tak wynika z pamięci ludzi, dokładnego
    > tekstu musisz poszukać.

    Z pewnością obowiązek dostarczania w socjalu kanałów telewizji
    publicznej istnieje. Natomiast problem dotyczy bezpłatnych
    ogólnopolskich czy ponadregionalnych kanałów prywatnych, emitowanych
    naziemnie. Trudno uwierzyć, by operatorzy wielu kablówek bezczelnie
    łamali prawo, niewłączając do pakietu socjalnego - bądź oferując takie
    kanały w drogich pakietach - wspomnianych stacji.
    W tym kontekście najlepiej zasięgnąć języka u źródła - nie wiem: w UKE,
    UOKiK, czy w KRRiT.

    --
    Bogdan

  • 17. Data: 2010-05-27 17:30:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BoDro" <b...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Z pewnością obowiązek dostarczania w socjalu kanałów telewizji publicznej
    > istnieje.

    Jak już znajdziesz z czego wynika, to będzie miał odpowiedź na swoje
    pytanie.
    Bez tekstu źródłowego wszystko to dywagacje.

    >Trudno uwierzyć, by operatorzy wielu kablówek bezczelnie łamali prawo,
    >niewłączając do pakietu socjalnego - bądź oferując takie kanały w drogich
    >pakietach - wspomnianych stacji.

    Mnie nie jest wcale tak trudno w to uwierzyć.

  • 18. Data: 2010-05-27 18:16:38
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    quasi pisze:
    [...]
    > telewizor w kuchni zostawiłem vectrę: wszystko mam w cyfrowej kablowce w
    > dużo lepszej jakości.

    W cyfrowej nie ma w tym samym kablu analoga? U mnie jest i tak zasilam
    telewizorek w kuchni.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 19. Data: 2010-05-27 19:05:28
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-05-27 20:16, Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim
    >
    > quasi pisze:
    > [...]
    >
    > W cyfrowej nie ma w tym samym kablu analoga? U mnie jest i tak zasilam
    > telewizorek w kuchni.

    Nie ma bo mój operator dopiero niedawno wprowadził telewizję do oferty.
    Wcześniej oferowali tylko internet.

    Zresztą ta ich cyfrowa telewizja to jest przez ethernet. Wchodzi do domu
    internet skrętką, idzie do switcha zarządzalnego i do tego switcha
    podłącza się skrętkami set-top-boxy (Telsey FS6) oraz internet do kompa.

  • 20. Data: 2010-05-27 20:33:24
    Temat: Kablówka i pakiet socjalny?
    Od: Jerzy <j...@o...pl>

    quasi wrote:

    > Witam,
    > Korzystam sobie z analogowej kablówki dokładniej z tzw. pakietu
    > socjalnego.
    >
    > Z tego co słyszałem to operator wchodząc do danego bloku i likwidując
    > instalację zbiorczą naziemną musi zapewnić w pakiecie socjalnym dostęp
    > do wszystkich programów dostępnych naziemnie.

    Przepis, który masz na myśli dotyczy programów posiadających OGÓLNOPOLSKĄ
    koncesję na rozpowszechnianie naziemne przyznaną przez KRRiT. Na pewno są to
    TVP1, TVP2 i Polsat. TV Polonia niema w ogóle koncesji naziemnej, a TVP INFO
    ma wiele koncesji regionalnych. Nie wiem jak jest z TVN, ale to chyba też
    koncesje regionalne.

    Jerzy, Mandriva 2010.0