  • Data: 2010-09-13 09:37:39
    Temat: Re: Kablówka, a podłączenie komputera. Różnica potencjałów.
    Od: "Desoft" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz bardzo nieaktualne informacje. Obecnie każde instalowane gniazdo musi
    > mieć styk i przewód PE. Co więcej przewód musi być również obecny w puszce
    > dla wyłącznika oświetleniowego. Gniazda "bez kołka" można już chyba tylko
    > w starych, remontowanych instalacjach (nie mylić z modernizowanymi).

    Tylko że mam aktualne mieszkanie. I nie mam obowiązku przerabiać w nim
    instalacji elektrycznej.
    Zapis w papierach TV: podłączać tylko do gniazdka z bolcem może wymusić na
    mnie dorobienie dedykowanej instalacji, lub niekupowanu takiego TV.

    Przypominam, że pytający podał że _stary TV_ więc bez szans na bolec.

    --
    Desoft