-
X-Received: by 10.31.158.65 with SMTP id h62mr1167092vke.4.1516971357982; Fri, 26 Jan
2018 04:55:57 -0800 (PST)
X-Received: by 10.31.158.65 with SMTP id h62mr1167092vke.4.1516971357982; Fri, 26 Jan
2018 04:55:57 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com
!i22no1387134qta.1!news-out.google.com!g8ni245qtk.0!nntp.google.com!s47no138560
6qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 26 Jan 2018 04:55:57 -0800 (PST)
In-Reply-To: <p4a04n$1g9$3@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=155.145.195.132;
posting-account=OJ1XVwoAAACBHdHrho7hVQgcSSrHGtWs
NNTP-Posting-Host: 155.145.195.132
References: <j...@4...net>
<p3smhn$o74$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<0...@g...com>
<p3soo2$tqi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<8...@g...com>
<5a61f22c$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<p3sseq$ulc$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p3t5ho$fbh$1@node2.news.atman.pl>
<o...@l...harvard.local>
<p3tlg3$tqm$2@node2.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<p44hci$paf$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <p44n18$lh6$1@node1.news.atman.pl>
<p44or3$p1$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p456a4$pas$1@node2.news.atman.pl> <p46sgn$qfu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<p476a1$jg8$2@node2.news.atman.pl> <p47729$suv$6@node1.news.atman.pl>
<p47gmt$2en$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p47h3k$suv$12@node1.news.atman.pl>
<p47kej$3ut$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<p48101$iib$3@node1.news.atman.pl>
<5a687e94$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<p4a04n$1g9$3@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: Kable rozruchowe
From: v...@g...com
Injection-Date: Fri, 26 Jan 2018 12:55:58 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 24
X-Received-Body-CRC: 3441470785
X-Received-Bytes: 3624
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2623456
[ ukryj nagłówki ]On Wednesday, January 24, 2018 at 2:02:17 PM UTC+1, Shrek wrote:
> Ale co tu robić za doktorat? Jak tylko zdasz sobie sprawę, że to silnik
> napędza pasek rozrządu, a co napędza silnik to już bez znaczenia, to
> wypada wpisać w googla i znaleźć jakie są opory na rozrządzie. Następnie
> wziąć współczynnik bezpieczeństwa x5 i wychodzi 1,5 kW - czyli tyle co
> normalnie przy 4 tyś obrotów i koniec rozważań. Jak komuś poszedł pasek
> przy odpalaniu na pych, to znaczy że w sumie dobrze, bo inaczej
> poszedłby mu przy kolejnym wyprzedzaniu. Koniec tematu. Nie trzeba się
> doktoryzować, bo badania przeprowadzili już inni:P
To nie tak, wytrzymalosci nie projektuje sie na moc, tylko na przenoszone
sily/momenty sil. A tu po przeliczeniu wychodzi, ze moment sily jest okolo 2,5 Nm
przy 800 obr/min, rosnie do okolo 3,5 Nm przy 2000, i powyzej juz tak zostaje. Gdyby
do tego jeszcze znac promien kola pasowego, to wystarczy zeby policzyc naprezenie
paska - ale tylko przy utrzymywanych stalych obrotach. Takie pomiary nie daja zadnej
mozliwosci policzenia, jakie jest naprezenie paska przy szarpnieciu, ani przy
rozruchu ani przy redukcji.
Pozdrawiam, W.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?