  • Data: 2018-01-23 15:26:38
    Temat: Re: Kable rozruchowe
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-23 o 12:42, Shrek pisze:

    > Pomyśl co mysi przeżywać ten pasek jak redukujesz z piątki do trójki
    > przy 90 km/h. A ja właśnie tak zwykłem łykać tiry. Nic się nie dzieje,
    > mimo że poprzednio przy wymianie mechanik mówił, że napinacz to raczej
    > słabo już działał i w sumie miałem farta że nie padł.

    Ruszyć wał korbowy od zera, a rozpędzić już kręcący, to jest jednak
    różnica. Do tego silnik już pewnie ciepły, wszystko nasmarowane, opory
    na pewno dużo mniejsze.
    Nie na darmo dawniej zalecano kilka obrotów korbą zrobić, olej
    rozruszać, żeby aku i rozrusznik mieli łatwiej. Nawet mineralne zimne
    masło dawało jakiś tam poslizg, lepszy taki, jak żaden.

    --
    viktorius