eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchowe › Re: Kable rozruchowe
  • X-Received: by 10.140.95.144 with SMTP id i16mr333245qge.1.1390746951049; Sun, 26 Jan
    2014 06:35:51 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.95.144 with SMTP id i16mr333245qge.1.1390746951049; Sun, 26 Jan
    2014 06:35:51 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!k15no5551148qaq.0!news-out.g
    oogle.com!q14ni766qap.0!nntp.google.com!k15no5551146qaq.0!postnews.google.com!g
    legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 26 Jan 2014 06:35:50 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <lc35ql$a9m$2@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.77.182;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 164.127.77.182
    References: <lc0shd$e8j$1@dont-email.me> <X...@l...net>
    <lc1f33$rv$1@dont-email.me> <X...@l...net>
    <lc1frc$9t2$1@dont-email.me> <X...@l...net>
    <52e4b80c$0$2363$65785112@news.neostrada.pl> <lc2uam$2rq$1@news.mm.pl>
    <1...@4...net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <52e51411$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    <lc35ql$a9m$2@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Kable rozruchowe
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Sun, 26 Jan 2014 14:35:51 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2521158
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 15:24:21 UTC+1 użytkownik AZ napisał:
    > On 2014-01-26, ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:
    >
    > >>
    >
    > >> Ale czego nie wyrabiały? Podpięcia do kompletnie rozładowanego
    >
    > >> akumulatora o dużej pojemności i próby natychmiastowego rozruchu? I co
    >
    > >> się z nimi działo? A może problemem nie były kable tylko np.
    >
    > >> uszkodzony rozrusznik albo brak styku na masie?
    >
    > >
    >
    > > moja historia. było auto, normalnie jeździło, ale ciężko zapalało.
    >
    > > wiadomo było że akumulator zdechnie tej zimy, ale jeszcze była jesień.
    >
    > > po za tym były kable 200amper z tesko więc niema zmartwienia.
    >
    > > Auto nie odpaliło, akumulator wyczerpali do końca. podjechał dawca i nie
    >
    > > wyłączył silnika. podpięli prawidłowo kable. poczekali dłuższa chwile,
    >
    > > ale każdemu się spieszy, więc jak kable są mocne to kręcimy. podczas
    >
    > > normalnego kręcenia rozrusznikiem, popłynął taki prąd, że miedź się
    >
    > > nagrzała stopiła izolacje. stopiona izolacja odsłoniła kalbel miedziany
    >
    > > pod napięciem leżący na silniku, na części karoserii co doprowadziło do
    >
    > > zwarcia i zapalenia kabli, pryskania miedzi...
    >
    > >
    >
    > To ile kreciliscie tym az spaliliscie kable? Przeciez od jednego zakrecenia
    >
    > nie stopi sie izolacja... Pozostaje sie cieszyc, ze akumulator nie
    >
    > eksplodowal:-)
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    On ma uszkodzony rozrusznik i dlatego tak się stało. Zapewne ma tulejki rozrusznika
    do wymiany. Wyrobione tulejki wprowadzają bardzo duże opory i dlatego ciężko mu
    zapalał. Nowy akumulator rozwiąże problem na chwilę. Potem zbyt obciążony zacznie
    zdychać. Zamiast 5 lat będzie używał akumulatora 2 lata.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: