-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kable rozruchowe
Date: Sat, 05 Jan 2013 09:10:25 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <kc8n5h$va9$1@node2.news.atman.pl>
References: <5...@g...com>
<X...@l...net>
<drc77xnqi7x2$.ijhppr0tm8qx.dlg@40tude.net>
<50e72e59$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<174x4punl5odo$.134rss0sftxnc$.dlg@40tude.net>
<1pxd9ex925l2j$.7sb2poykh0mb$.dlg@40tude.net>
<1x6mtf7eq9kz8$.9xhrmxemr8rn.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1357373425 32073 83.142.196.43 (5 Jan 2013 08:10:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jan 2013 08:10:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
In-Reply-To: <1x6mtf7eq9kz8$.9xhrmxemr8rn.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478207
[ ukryj nagłówki ]On 2013-01-05 00:35, Tomasz Pyra wrote:
> No ale ile tego prądu tak naprawdę tam popłynie?
> Uwzględniając jeszcze wzrost oporu grzejących się przewodów.
>
> Jak akumulator wyładowany do zera, to przez chwilę dużo, ale potem szybko
> prąd ładowania akumulatora spada.
Niewiele - 1,5mm2 na kilometr ma coś koło 8 omów OIDP. Ale ten rząd
wielkości. - kable 2,5 m - 5 m w obie strony - 0,04 oma.
12V/0,04=300A (bez rezystancji drut-krokodyl, krokodyl klema) w praktyce
pewnie 1/4 albo i mniej tego.
Z drugiej strony mój rozrusznik OIDP ma coś koło 1 kW czyli... jakieś
niecałe 100A.
IMHO od grubości kabli większe znaczenie krokodyle i połączenie
kabel-krokodyle.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.13 09:35 R2r
- 05.01.13 12:21 RoMan Mandziejewicz
- 05.01.13 12:25 J.F.
- 05.01.13 13:49 Shrek
- 05.01.13 14:18 Shrek
- 05.01.13 14:28 Grzegorz
- 06.01.13 10:09 John Kołalsky
- 06.01.13 11:24 gzk
- 06.01.13 15:50 chwdp
- 06.01.13 18:14 s...@g...com
- 06.01.13 18:17 Maciek
- 06.01.13 18:54 Marek Dyjor
- 06.01.13 21:15 John Kołalsky
- 06.01.13 21:17 WS
- 06.01.13 22:18 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=