-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
ews.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
r-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Kable rozruchowe
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5...@g...com>
<X...@l...net>
<drc77xnqi7x2$.ijhppr0tm8qx.dlg@40tude.net>
<50e72e59$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<174x4punl5odo$.134rss0sftxnc$.dlg@40tude.net>
<1pxd9ex925l2j$.7sb2poykh0mb$.dlg@40tude.net>
Date: Sat, 5 Jan 2013 00:35:44 +0100
Message-ID: <1x6mtf7eq9kz8$.9xhrmxemr8rn.dlg@40tude.net>
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.175.84
X-Trace: 1357342545 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1228 79.184.175.84:50377
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478204
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 5 Jan 2013 00:18:52 +0100, J.F. napisał(a):
> Dnia Fri, 4 Jan 2013 23:57:27 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>> Dnia Fri, 4 Jan 2013 20:32:40 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
>>> Użytkownik "Tomasz Pyra"
>>>> Dodatkowo można powiedzieć że są bezpieczniejsze, bo zrobienie zwarcia
>>>> przewodem który ma 1mm^2 przekroju w najgorszym razie skończy się smrodem
>>> A jak aku biorcy jest rozładowane to kilkaset A popłynie tymi nitkami.
>> Nic wielkiego nie popłynie - za duży opór tego obwodu.
>> Zresztą właśnie dlatego tak długo trzeba czekać aż się biorca podładuje nim
>> się da silnik uruchomić.
>
> Tym niemniej cienki drucik momentalnie rozgrzeje sie do czerwonosci,
> zapalajac swoja izolacje, a gruby ... bedzie podgrzewal akumulator i
> ewentualnie spawal miejsca styku ..
No ale ile tego prądu tak naprawdę tam popłynie?
Uwzględniając jeszcze wzrost oporu grzejących się przewodów.
Jak akumulator wyładowany do zera, to przez chwilę dużo, ale potem szybko
prąd ładowania akumulatora spada.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.13 09:10 Shrek
- 05.01.13 09:35 R2r
- 05.01.13 12:21 RoMan Mandziejewicz
- 05.01.13 12:25 J.F.
- 05.01.13 13:49 Shrek
- 05.01.13 14:18 Shrek
- 05.01.13 14:28 Grzegorz
- 06.01.13 10:09 John Kołalsky
- 06.01.13 11:24 gzk
- 06.01.13 15:50 chwdp
- 06.01.13 18:14 s...@g...com
- 06.01.13 18:17 Maciek
- 06.01.13 18:54 Marek Dyjor
- 06.01.13 21:15 John Kołalsky
- 06.01.13 21:17 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=