eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchoweRe: Kable rozruchowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.n
    ews.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-fo
    r-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Kable rozruchowe
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5...@g...com>
    <X...@l...net>
    <drc77xnqi7x2$.ijhppr0tm8qx.dlg@40tude.net>
    <50e72e59$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <174x4punl5odo$.134rss0sftxnc$.dlg@40tude.net>
    <1pxd9ex925l2j$.7sb2poykh0mb$.dlg@40tude.net>
    Date: Sat, 5 Jan 2013 00:35:44 +0100
    Message-ID: <1x6mtf7eq9kz8$.9xhrmxemr8rn.dlg@40tude.net>
    Lines: 21
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.175.84
    X-Trace: 1357342545 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1228 79.184.175.84:50377
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478204
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 5 Jan 2013 00:18:52 +0100, J.F. napisał(a):

    > Dnia Fri, 4 Jan 2013 23:57:27 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >> Dnia Fri, 4 Jan 2013 20:32:40 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
    >>> Użytkownik "Tomasz Pyra"
    >>>> Dodatkowo można powiedzieć że są bezpieczniejsze, bo zrobienie zwarcia
    >>>> przewodem który ma 1mm^2 przekroju w najgorszym razie skończy się smrodem
    >>> A jak aku biorcy jest rozładowane to kilkaset A popłynie tymi nitkami.
    >> Nic wielkiego nie popłynie - za duży opór tego obwodu.
    >> Zresztą właśnie dlatego tak długo trzeba czekać aż się biorca podładuje nim
    >> się da silnik uruchomić.
    >
    > Tym niemniej cienki drucik momentalnie rozgrzeje sie do czerwonosci,
    > zapalajac swoja izolacje, a gruby ... bedzie podgrzewal akumulator i
    > ewentualnie spawal miejsca styku ..

    No ale ile tego prądu tak naprawdę tam popłynie?
    Uwzględniając jeszcze wzrost oporu grzejących się przewodów.

    Jak akumulator wyładowany do zera, to przez chwilę dużo, ale potem szybko
    prąd ładowania akumulatora spada.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: