eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable do odpalania przy rozładowanym aku › Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!85.12.16.68.M
    ISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5b2acf28$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <5b2bcc98$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 21 Jun 2018 18:28:25 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 51
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.4.101
    X-Trace: 1529598506 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 588 178.42.4.101:64339
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2293
    X-Received-Body-CRC: 2286220395
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634300
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .06.2018 o 18:04 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:


    > Jeden niuans jest - jak u dawcy alternator np 70A, a biorca bierze 200A
    > dlugo i namietnie ?

    ile to "długo"? - 5min?

    > Troche sie boje.
    Ty się boisz? - na pewno sobie to policzysz i wyjdzie, że nie ma się czego
    bać :-)


    > Co prawda na wolnych obrotach to altek nie da nawet 30, wiec nic sie nie
    > spali.
    > Nawet przy wysokich obrotach wydajnosc pradowa ograniczona, i nawet jak
    > w aku dawcy napiecie spadnie do 9V, to altek nie powinien byc
    > przeciazony ...

    ano właśnie.
    A jak dawca grzeje sobie np świece (100A), pracują wtryski 10-15A każdy,
    działa ogrzewanie wszystkich foteli (na bogato), lusterek i tylnej szyby,
    chodzi oczywiście wentylator i wszystkie światła - to wszystko oczywiście
    na postoju (kierownik z pasażerami grzeją sobie dupy i czekają aż im szyby
    odmarzną) to myślisz, że ile prądu idzie z akumulatora? - psuje się coś? -
    przecież to normalny stan auta. Wystarczy, że kierownik dodatkowo ruszy
    kierownicą i do całkowitego poboru dokłada się jakieś dodatkowe 80-120A...

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: