-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin1!goblin.st
u.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.
neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Kable do odpalania przy rozładowanym aku
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@1...0.0.1>
<5b2acf28$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5b2adea0$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Thu, 21 Jun 2018 01:22:56 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5b2adea0$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 43
Message-ID: <5b2ae1e8$0$595$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.128.4.7
X-Trace: 1529537000 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 595 37.128.4.7:3205
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2634176
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-21 o 01:08, LordBluzg(R) pisze:
> W dniu 2018-06-21 o 00:29, Zenek Kapelinder pisze:
>> Dlaczego do kurwy nedzy jebane 20A a nie 15 albo 30A? Pierdolonych
>> praw fizyki w chuja nie zrobisz. To kurwa pisz dlaczego 20A.
>>
> Obligartoryjnie średnio :)
> Ano dlatego że z lekko większego w lekko niższe nie nalejesz dużo (nie
> piszę o zwarciu). Skoro wydojony aku ma 9V (nobo mniej raczej nie
> może/złom) to z 14V dawcy w piku poźre 30A. Dlaczego 30? Ano dlatego że
> kable na klemach i ichne krokodylki nawet jak się zespawają to nie
> przetrawią większego prądu niż 30A bo nie ma ZWARCIA a instalacja BIORCY
> nagle odzyskuje poziom 12V. Z prawa Ohma to obliczysz. Przez 20 min
> poziom NAPIĘCIA będzie się wyrównywał. Przykład? Weź sobie jakąś
> ładowakrę z amperomierzem i sprawdź ILE Volt ma na jakimś zakresie.
> Jesli ładowarka ma 20A (w opisie) to będzie miała napięcie ok 16V/18V w
> stanie bez podłączenia aku. W momencie podłączenia aku, jej napięcie
> spadnie a wzrośnie prąd ładowania (AMPERY) Nobo, jak wiadomo kurwa,
> Salomon na pochyłe drzewo nie nasika... jakoś musi ten prąd płynąć w
> jakimś kierunku i z jakiegoś powodu. W przypadku DAWCY istnieje mała
> różnica. Jest tam BUFOR energetyczny w postaci akumulatora, który w
> momencie prawie zwarcia potrafi oddać nawet 500A....ale ZWARCIA a nie
> przy stanie 12V, kiedy wydojony aku biorcy nagle się obudzi. OK,
> zakładamy sytuację. Dawca ma 14V a biorca ma 10V...kabel na krokodyklach
> przenosi MAX 100A...przy zwarciu. ROZRUSZNIK biorcy potrzebuje 100A ale
> nie kurwa 1V a 12V, żeby zaczął kręcić sensownie...co daje 100Ax12V
> czyli 1200W. Żeby osiągnąć ten poziom potrzeba wsparcia akumulatora
> biorcy, który jest wydojony i potrzebuje 20 min na naładowanie się
> prądem 20A do poziomu (różnica napięć 14/12) aby zmagazynować brakujące
> kilkanaście amper do obrotu rozrusznika, który wymaga minimum 100A/12V
> żeby ukręcić silnik. KURWA.
>
Zapomniałem dodać że alternator dawcy (350W/średnio) nie podniesie
napięcia więcej niż 14V (regulator) a te 350W to chuj w porównaniu do
rozrusznika biorcy, który potrzebuje 1200W/12V żeby sensownie zakręcić.
Czas 20min+20A ładowania biorcy daje nam POJEMNOŚĆ energii (prąd) do
ukręcenia tego diesla. Kable nie przeniosą 1200W/12V (100A) kiedy
wydojony aku biorcy wpierdala nagle ampery. Co innego (czasem) kiedy się
odłączy aku biorcy. Przy dobrym podłączeniu na grubych kablach zabangla
bo pasożyt (wydojone aku) nie będzie pożerał.
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 21.06.18 02:04 LordBluzg(R)
- 21.06.18 12:46 T.
- 21.06.18 13:10 J.F.
- 21.06.18 14:59 Zenek Kapelinder
- 21.06.18 15:08 Kris
- 21.06.18 15:57 Adam
- 21.06.18 16:17 J.F.
- 21.06.18 17:01 T.
- 21.06.18 17:02 Malkoit
- 21.06.18 17:11 Zenek Kapelinder
- 21.06.18 17:12 Zenek Kapelinder
- 21.06.18 17:27 J.F.
- 21.06.18 17:37 Malkoit
- 21.06.18 17:58 Tomasz Gorbaczuk
- 21.06.18 18:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-10 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-10 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-10 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-02-10 Karząca ręka samorządu adwokackiego wygrała w NSA - wieszanie (portretów) ue-posłów ze "współczesnej Targowicy" (2017)
- 2025-02-10 Nie kupisz paliwa na stacji
- 2025-02-09 Ster w trolejbusie.
- 2025-02-09 Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- 2025-02-08 W zyciu warto miec szczescie
- 2025-02-08 Elektryki