  • Data: 2012-05-10 09:37:59
    Temat: Re: Kable Głośnikowe - może zakład?
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Możesz to poprzeć jakimiś konkretami?

    W ubraniach też nie chodzisz? Ile energii potrzeba na wyprodukowanie takich
    rzeczy?
    Oczywiście ta koszulka to była produkowana przy świetle pochodzącym z
    elektrowni wiatrowej?
    O zasilaniu maszyn też przypomnieć?
    Kolorowa? farby to ekologiczne? Do sklepu przynieśli na plecach? A może
    chodzisz w naturalnej?
    futra.... te sprawy?
    Ubrania to oczywiście przykład, bo można za to podstawić dowolną rzecz:
    łyżkę, komputer z którego piszesz...

    Patrzę na rachunki i wydatki na prąd do jakieś 1/3 wydatków na paliwo do
    samochodu.
    Tylko paliwo. Zapominasz o wyprodukowaniu samochodu?

    > Co w tym naiwnego? Co głupiego? Co prostackiego?

    Jeżeli Twój udział w ekologię to ten 1% zużycia prądu, ale nie budowa
    wiatraków, to "ekologiczność" tego wszystkiego to 0,01%
    Jeżeli więc 99,99% Twojej "działalności" jest nieekologiczna, a 0,01%
    ekologiczna to jesteś ekolog czy oszołom?

    --
    Desoft