  • Data: 2012-05-10 12:43:32
    Temat: Re: Kable Głośnikowe - może zakład?
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjqn661.kge.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ech, znowu trzeba takie proste rzeczy od podstaw tłumaczyć. Ekologiczna
    > koszula jest z lnu albo bawełny.

    Pstryknij fotkę takiej lnianej koszuli... dawno nie widziałem, chętnie
    popatrzę.
    Ten traktorek co zbierał bawełnę to pchałeś? czy on nieekologicznie ropę
    spalał?

    > Nieekologiczna [koszula] jest z plastiku. Futro
    > ekologiczne jest z plastiku, a nieekologiczne z futra.

    To dobre :)))) Mamy plastiki dobre i złe

    > To tak prosto
    > wyjaśnione, że aż dziw bierze, że ludzie wciąż nie rozumieją.

    No właśnie, masz gdzieś zestawienie plastików na futra (dobrych) i tych
    złych?

    > Jeżdżę ponad dziesięć lat jednym samochodem (od nowości) -- wśród
    > wielu zalet takiego podejścia dostrzegam również "dbanie o planetę".

    No ja dalej nie mogę pojąć jak ten samochód jeździ ekologicznie.
    Nawet gdyby poruszał się zasilany z magicznego źródła, to i tak przyczynia
    się do ocieplenia klimatu. Przepływ ciepła, itd....

    Kwestie zatrucia środowiska (wyprodukowanie go) przez komputer, na którym
    teraz piszesz, pominąłeś jako niewygodną?

    --
    Desoft