  • 11. Data: 2011-01-15 20:19:42
    Temat: Re: Kabelek do HTC
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 15.01.2011 21:03, J.F. pisze:

    > Uwazaj - bo tworzysz wlasnie petle masy (zapalniczka-usb-jack-radio) i
    > moze to zaczac nieciekawie dzialac.

    Mam nadzieje, ze nic nie sp... jak to podlacze ;)

    I tak stawiam na kabelki.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 12. Data: 2011-01-15 20:24:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 15 Jan 2011 21:09:29 +0100, RadekNet napisał(a):

    > Czyli do pelnego efektu powinienem miec:
    >
    > 1)

    nie wiadomo, czy ta przejściówka na wejściu słuchawkowym akceptuje wtyczkę
    z trzema pierścieniami, czyli czy obsługuje tam mikrofon

    > 2)
    >
    > http://cgi.ebay.ie/3-1-11PIN-ExtUSB-Headphone-Handsf
    ree-Adapter-HTC-/110412092965?pt=UK_Mobiles_Accessor
    ies_RL&hash=item19b512d625

    wydaje się bezpieczniejsze nieco...

    > Bedzie to ze soba wspolpracowac jako player mp3 i zestaw glosnomowiacy?
    >
    > Nie bedzie sie nakladal dzwiek z glosnikow samochodowych odbierany przez
    > mikrofon?

    tego nikt nie wie, konfiguracja dosyć karkołomna. Ja nigdy takiej nie
    testowałem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 13. Data: 2011-01-15 20:26:01
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 15.01.2011 21:24, Waldek Godel pisze:

    > nie wiadomo, czy ta przejściówka na wejściu słuchawkowym akceptuje wtyczkę
    > z trzema pierścieniami, czyli czy obsługuje tam mikrofon

    Mam nadzieje, ze tak:
    "3.5mm audio connector (with in-line mic support)"

    ree-Adapter-HTC-/110412092965?pt=UK_Mobiles_Accessor
    ies_RL&hash=item19b512d625

    > wydaje się bezpieczniejsze nieco...

    Tylko wyobraz sobie uklad kabelkow - mikrofon musi byc przy zaglowku lub
    na oslonie przeciwslonecznej ... brrr ;)

    > tego nikt nie wie, konfiguracja dosyć karkołomna. Ja nigdy takiej nie
    > testowałem.

    Chyba sie zdecyduje i przetestuje. Jak zadziala to to bedzie moj prawie
    idealny zestaw (mp3, glosnomowiacy, nawigacja, telefon w jednym). Chyba,
    ze rozwiaze problem z mikrofonem do Garmina... wtedy bedzie full wypas z
    telefonem po BT.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 14. Data: 2011-01-16 12:51:59
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-01-15 20:03, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Uwazaj - bo tworzysz wlasnie petle masy (zapalniczka-usb-jack-radio) i
    > moze to zaczac nieciekawie dzialac.

    Jeżeli radio jest porządnie zaprojektowane (wiem, stosunkowo rzadko się zdarza w
    samochodowych) to sygnał do/z jacka w radiu powinien być traktowany jako
    różnicowy jakomś wzmacniaczem i masy nie powinny być połączone...