  • 1. Data: 2011-01-13 14:38:44
    Temat: kopia SMS na e-mail w Play gdy telefon jest wyłączony
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Mam problem z usługą kopia SMS na e-mail w Play gdy telefon jest
    wyłączony.

    Gdy zostanie wysłany na mój telefon 1 SMS wszystko jest OK - dostaje e-
    mail.

    Natomiast gdy przyjdzie kolejny SMS e-maila nie ma.

    Dopiero jak włączę telefon, wtedy na przychodzą oba SMSy a na e-mail
    kopia tego drugiego SMS co wcześniej nie doszła.

    Czy u kogoś też występuje ten problem, i czy da się temu jakoś zaradzić?

    Chcę móc otrzymywać SMSy nie musząc mieć włączonego telefonu.

  • 2. Data: 2011-01-13 15:21:07
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/13/2011 03:38 PM, Miernik wrote:

    > Chcę móc otrzymywać SMSy nie musząc mieć włączonego telefonu.

    Znaczy, SMSy na wyłączony telefon chcesz dostawać? Pewien jesteś że to
    chciałeś powiedzieć?

    M.

  • 3. Data: 2011-01-13 16:25:10
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Thu, 13 Jan 2011 16:21:07 +0100, Michal Dwuznik (Michał Dwużnik) wrote:

    > Znaczy, SMSy na wyłączony telefon chcesz dostawać? Pewien jesteś że to
    > chciałeś powiedzieć?

    Nie na telefon, tylko na e-mail.

  • 4. Data: 2011-01-13 16:49:02
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał

    > Nie na telefon, tylko na e-mail.

    Ale rozumiesz oczywiście znaczenia słowa "kopia"?

  • 5. Data: 2011-01-13 17:55:25
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Tomek wystukał, co następuje:

    > Ale rozumiesz oczywiście znaczenia słowa "kopia"?

    Ale w czym masz konkretnie problem? Tak - chcemy otrzymywać *kopię* sms na
    e-mail...

  • 6. Data: 2011-01-13 17:55:25
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Miernik wystukał, co następuje:

> [...]
    >
    > Czy u kogoś też występuje ten problem, i czy da się temu jakoś zaradzić?
    >
    > Chcę móc otrzymywać SMSy nie musząc mieć włączonego telefonu.

    Jeszcze dwa tygodnie miałem ciut inny problem - dostawałem kopię sms na e-
    mail w zwielokrotnionej formie (przy wyłączonym telefonie) - tak w granicach
    40 kopii ;D

    Wysłałem im reklamacje z tego tytulu to moze przegieli w druga strone?

  • 7. Data: 2011-01-13 18:06:26
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Thu, 13 Jan 2011 17:55:25 +0000, Wojtek wrote:
> [...]
    > granicach 40 kopii ;D
    >
    > Wysłałem im reklamacje z tego tytulu to moze przegieli w druga strone?

    A to ja dostaje zwykle co najmniej drugi raz tego maila z tym pierwszym
    SMSem, czasem kilka więcej, ale nie aż 40. Zwykle tylko 2 maile.

  • 8. Data: 2011-01-13 18:27:35
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał

    > Ale rozumiesz oczywiście znaczenia słowa "kopia"?

    Nawet nie wiedziałem, że jest taka usługa ale ma to sens.
    Zanim es dotrze do telefonu, przejść musi przez SMSC. Co za problem ustawić
    SMSC tak, aby w określonych warunkach tworzył kopię wiadomości i przesyłał
    ją na zadany email? A gdy warunek zniknie (karta zaloguje się do sieci) es
    zostanie normalnie przesłany do terminala. I to jest też sposób na
    zlikwidowanie okresu ważności sms-a.

    Pozostaje więc kwestia "chcieliśmy dobrze, wyszło jak zawsze" a może jest w
    jakiś sposób niezgodne z "RFC" i dlatego nie zawsze działa albo nie u
    każdego.

    M.

  • 9. Data: 2011-01-13 18:31:03
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Miernik wystukał, co następuje:

    > A to ja dostaje zwykle co najmniej drugi raz tego maila z tym pierwszym
    > SMSem, czasem kilka więcej, ale nie aż 40. Zwykle tylko 2 maile.

    To zależy... czasami było ciut mniej... rekord to 52maile w ciągu 3 dni (12-
    15 grudnia)... jak mówiłem - ostatnio nie miałem okacji przetestować więc
    może poprawili trochę...