  • Data: 2011-10-17 21:31:23
    Temat: Re: Kabel sygnałowy VGA do monitora.
    Od: "Remek" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > No i właśnie nie. Wykopałem kabel o którym wiedziałem że gdzieś leży i
    > spróbowałem go zastosować. I okazało się że w monitorze gniazdo jest
    > 15-pinowe a nie 9-pinowe... A kabelek ma 9 pinów.

    Ale pieprzysz. Pytałeś o inny typ monitora, ale chyba chodziło o taki z 9 SUB.
    Jak gniazdo nie pasuje, to jak chcesz podłaczyć? Dlatego jest inne, aby jakis
    debil nie podłączył kabla do np. gniazda sieciowego. Przestań się wygłupiać.
    Zaraz pewnie spytasz, czy wtyk 32 pinowy można podłaczyć do gniazda 42 pin.
    paranoja.

    Remek