  • Data: 2017-04-18 00:41:37
    Temat: Re: Kabel do zasilacza modularnego - gdzie kupić ?
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2017 o 16:11, Roman Tyczka pisze:

    > Dzięki, poczytam o RMx, choć pytanie było w sumie szersze, bo pytałem
    > ogólnie o dobry zasilacz dowolnej marki na miarę tego HX520, którego sam do
    > dziś używam. Ale koniec jego może być już bliski, a że myślę o nowej
    > pkatformie to i zasilacz bym zmienił.

    Z tańszych zainteresuj się jeszcze niedawno zapowiedzianym EVGA B3. Z
    wyjątkiem certyfikatu (ma bronze) i krótszej gwarancji (5 lat to ciągle
    więcej niż przeciętnie) to funkcjonalny odpowiednik Corsaira RMx -
    półpasywny (do ok. 40% obciążenia wentylator nie pracuje), japońskie
    kondensatory, DC-DC, w pełni modularny. A sporo tańszy (55EUR za 450W, 70EUR
    za 550W).