  • Data: 2009-10-11 08:37:25
    Temat: Re: Kabel ISDN na kabel sieciowy UTP
    Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet pinów zmieniać nie musi. Kable ISDN były zaciskane na wprost o ile
    > dobrze pamiętam, a do połączenia komputer - popularny routerek domowy
    > (bo chyba w ciemno można założyć, żeo taki chodzi?) kabel nawprostny się
    > daje.

    No podłączenie tego ot tak, karta sieciowa <-> router, nie skutkuje w
    ogóle wykryciem czegokolwiek (nie migają diody nawet) w porównaniu do
    podłączenia analogicznego, przewodu FTP lub UTP. A z zakupem to racja,
    ale dziś niedziela, a ja potrzebuje działające 10m na jutro na 6.30 rano.

    Jakiś pomysł jak zmienić piny?

    Z jednej strony przewody są w kolejności:

    - biały
    - pomarańczowy
    - czarny
    - czerwony
    - zielony
    - żółty
    - niebieski
    - brązowy

    Z drugiej na odwrót. Rozumiem, że typ prosty byłby jakbym z jednej ze
    stron zamienił dokładnie tak samo jak z drugiej?

    --
    Mateusz Bogusz