  • Data: 2012-01-16 20:58:47
    Temat: [OT] w końcu - was: Re: Kabel HDMI - co polecacie
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-01-16 17:43, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > Skoro tak mówisz to pewnie tak jest.
    > Niemniej na pewno Gienka czytnik nie był na tyle inteligentny, więc tym
    > bardziej warto mu było pomóc.

    Jest inteligentny, tylko ustawienia nie bardzo :)
    Przy okazji eksperymentów chyba znalazłem lokalizację nieszczęsnej opcji:
    http://img546.imageshack.us/img546/96/tbcharset.png

    Do Gienka - wystarczy odznaczyć ten check box i wszystko wróci do normy
    - ustawienia są indywidualne dla każdej z grup osobno i choć nie wiem po
    co możesz je sobie do tych gdzie to jest potrzebne zmienić.
    Nowe posty nadal będziesz mógł pisać w UTF-8

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l