  • 1. Data: 2009-12-02 12:32:29
    Temat: KVM DVI + USB lub tylko USB
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    Bandziorno

    Z racji pewnych drobnych problemów z obsługą różnych wejść w monitorze
    oraz upierdliwością przełączania klawiatury, zastanawiam się czy gdzieś
    u nas dostanę za ludzkie pieniądze KVM z 2 portami DVI (może mieć i 4
    jeśli cena byłaby znośna) oraz portem USB? Dla utrudnienia dobrze, aby
    posiadał przełącznik hardwarowy lub ewentualnie sterowniki pod Windę i
    OS X. Coś tam w guglu widziałem, ale to po innej stronie atlantyku i
    ceny w okolicach ~200 dolców, co jak dla mnie jest ciut za drogo.
    W ostateczności rozważam jeszcze po prostu switcha USB - widziałem
    kilka takich w znośnych cenach, pytanie czy są jakieś godne polecenia,
    czy to rozwiązanie ma jakieś praktyczne wady?

    de Fresz

  • 2. Data: 2009-12-02 17:02:50
    Temat: Re: KVM DVI + USB lub tylko USB
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <hf5mot$qe8$1@inews.gazeta.pl>, de Fresz napisał(a):

    > Z racji pewnych drobnych problemów z obsługą różnych wejść w monitorze
    > oraz upierdliwością przełączania klawiatury, zastanawiam się czy gdzieś
    > u nas dostanę za ludzkie pieniądze KVM z 2 portami DVI

    Na przykład:
    http://biuro24.pl/p12052,aten-cs-62du-kvm-2-1-usb-dv
    i-audio-z-kablami.html

    > Dla utrudnienia dobrze, aby
    > posiadał przełącznik hardwarowy lub ewentualnie sterowniki pod Windę i
    > OS X.

    Współpracuje i z Win (2000/XP/Vista), MacOS/OSX, linux, unix.

    PS: 10 minut szukania. Byś się wstydził.

    Jacek

  • 3. Data: 2009-12-02 17:26:27
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-02 18:02:50 +0100, Jacek Kalinski
    <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> said:

    > Na przykład:
    > http://biuro24.pl/p12052,aten-cs-62du-kvm-2-1-usb-dv
    i-audio-z-kablami.html

    O! Wszystko co trzeba i cena w miarę ludzka. Ktoś ma z tym modelem
    praktyczne doświadczenia (choć nie wiem co można schrzanić w tak
    prostym urządzeniu)?

    > PS: 10 minut szukania. Byś się wstydził.

    No jakoś w tym przypadku okazałem się ułomem ;-)
    THX

    de Fresz