  • Data: 2009-10-29 11:05:25
    Temat: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-29 11:38:51 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Dealer Hondy. Rozumiesz ? Dealer sprowadza czesci dla klientow.

    Oraz dla warsztatów nieposiadających autoryzacji, które inaczej
    oficjalnie nie kupią części. Jak się ma znajomości, to można być
    traktowanym jak te drugie, jak się wejdzie z ulicy, można dostać ciut
    dłuższe terminy. Przykładem może być warszawska Honda na Malowniczej, w
    której znajomy warsztat dostaje w 2 dni, a ja (i inne znane mi osoby)
    dostawałem po 3-5. W sumie to i tak rypka, bo to jest wystarczająco
    szybko.

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery