    From: " Pavel" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Date: Mon, 26 Oct 2009 20:49:43 +0000 (UTC)

    > Jesli juz to DRZ w wersji E
    > - bo wersja S jest ciezsza od "czolgu" XR 650r :)

    To nie wiedziałem, musze poczytać...

    > Jak dla mnie - lepiej bylo by kupic cos taniego na poczatek
    > zeby podszkolic sie cokolwiek - nawet DT 125 - zaczaic baze
    > i dopiero wtedy probowac cos mocniejszego - i bez kombinowania
    > ze pojezdzilem na kumpla 250 w 2T i dalem rade...

    Yamaha DT 125 to IMO zabawka dla dzieci. To już nie dla mnie :)
    Z Yamahy minmum dla mnie to WR 250 R - fajna, ale ceny zabójcze.

    > Gorzej jak kupisz nowke sztuke i po paru wyjazdach stwierdzisz
    > ze jednak nie czujesz tego czegos i co wtedy - zostajesz z kredytem
    > i motocyklem wartym na dziendobry 4-5 tys mniej ?

    Bakcyla to już złapałem i chce jeździć, zawsze mnie ciągnęło do motocykli.

    > To moje zdanie - Ty sie nie musisz z nim zgadzac :)

    No i nie zgadzam się :)

    > Z uzywanych fajnych moto to XR 400 bys sobie poszukal
    > i jak trafisz na dobra sztuke to bedziesz bardzo zadowolony.

    Wiem, że XR 400 czy LC4 400 byłyby super, ale to już trochę stare modele.
    Szkoda że nie robią teraz podobnych. Chyba zdecyduje się na DR-Z 400