  • Data: 2009-10-27 03:34:17
    Temat: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Od: AlF <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pavel wrote:

    > Też jestem tego zdania. DT 125 za małe, za mała moc.
    >
    > Chyba takim minimum jest 250 (dla dorosłych osób). Przyglądam się właśnie
    > Husqvarnom...Co sądzicie o WR 250/300 czy TE 250/310 - która z tych 4
    > najlepiej spełni moje wymagania ?

    moje 2 centy:
    -przede wszystkim kup se porzadne ubranie, helm i buty

    co do sprzetu to widze dwa wyjscia;
    -kup jak najtaniej (ale bez przesady) cokolwiek endurowatego, potem
    odsprzedaj i kup docelowo maszyny
    -albo poszukaj znajomych i potestuj roznego rodzaju sprzety
    -jesli chodzi o pyrkanie, to prawdopodobnie warto miec sprzet ktory da
    sie zarejestrowac i jedzic po publicznych drogach

    wszekiego rodzaju motocross (CRFn50R, YZn50R) jak i prawie motocross (w
    hameryce to sie nazywa trail bikes) CRFn50X, WRn50F wymaga zmiany
    oleju/filtra co pare godzin jazdy - warto to miec na uwadze.

    MX maja krotkie przekladnie i wchodza na obroty rownie szybko jak
    schodza z nich. nie maja kickstandu, lampy i rozrusznika.

    aha - kickstarter w MX buduje charakter - i to by byla ich najwieksza
    zaleta ;-)

    aha - przy twoich gabarytach prawdopodobnie dosc szybko zauwazysz ze
    japonczycy budu sprzet dla 150kg facetow - warto miec lepiej dobrane
    sprezyny w zawiesze.

    A.

    PS. jestem szczesliwym posiadaczem YZ250F od miesiaca. fajnie sie skacze
    :-).