eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
  • Data: 2009-10-26 18:57:01
    Temat: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Od: robertbig <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 26 Paź, 18:48, " Pavel" <a...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Witam wszystkich forumowiczów! Jak w temacie - czy KTM 300 EXC lub CRF 250/450
    > nadaje się na pierwsze enduro ??
    >
    > Mam 27 lat (i 115 kg i 191 cm) i trochę oleju w głowie, więc nie będę szalał.
    > Znalazłem w ofercie importerów powyższe moto za ok. 19.500-21.500 zł i tej
    > ceny nie chciałbym przekraczać (w zasadzie nie mogę przekroczyć; i tak muszę
    > wziąć kredyt) - ceny za nówki!.
    >
    > Czy powyższe sprzęty (KTM 300 EXC lub CRF 250/450) nadają się do spokojnej,
    > turystycznej jazdy po bezdrożach (np. po lesie) ? Czy są zbyt narwane i dzikie
    > ? Wiem o istnieniu tzw. dual sportów, ale po pierwsze - są sporo droższe. Po
    > drugie jest ich mały wybór w klasie pojemności 250-450 ccm. Najwięcej na
    > Allegro jest takich maszyn jak CR-F, EXC, KX czy WR F, mało jest spokojnych
    > enduro.
    >
    > Przejrzałem parę wątków w archiwum i wszyscy polecają Suzuki DR-Z 400. Nie
    > jest zły, ale szczerze wolałbym KTM-a lub Hondę, tymbardziej że są ciut
    > tańsze!. Czy zrobiłbym olbrzymi błąd kupując KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na
    > pierwsze enduro, bez większego doświadczenia ?

    Tak . To byłby olbrzymi błąd. Zwłaszcza duże 2T. Poza tym, te
    motocykle wogóle nie nadaja sie do pyrkania . Zwałszcza wszelkie
    motokrosy ( te bez lamp,stacyjek ,liczników)
    >
    > Zakładam, że będę sobie na początku powoli "pyrkał" po lesie, lekko odkręcając
    > manetkę....Bez szaleństw!

    Pyrkać to ty sobie mozesz dopóki nie szrpie ci na dołku i "po
    pyrkaniu"
    Niestety nie da sie ich "oswoić" . A watpliwe czy nabierzesz
    odpowiednich umiejetności w miare szybko??
    Inne rzecz. One nie oferuja żadnego komfortu "do pyrkania "
    >
    > Ostatnie pytanie, jeśli nawet te maszyny są narwane i dzikie ;) to czy zniosą
    > one spokojną jazdę i duże przebiegi, czy raczej to jest zabawa typu:
    > "kilkanaście motogodzin i mały remoncik, kilkanaście godzin zabawy i remoncik,
    > itd. itd." ?
    >
    > Dzięki za wszelkie uwagi.
    > Paweł.
    >
    Za duzo by tłumaczyć ,ale wszystkie wyczyny exc, wr, crf-x, cr-f, rm-z
    kx-f nowe klx i rmx wymagaja niestety b.częstego i kosztownego
    serwisu. Ponadto ilość motogodzin do częśćiowego lub całkowitego
    remontu jest naprawde niewielka. Wszelkie "mundrości' pt mi tam
    jeżdzi rok i nic nie robię , kończa sie zawsze sprowadzeniem nawet
    b.dobrego silnika do skrajnie złego stanu. O ile wczesniej w
    spektakularny sposób nie opuści on tego podłego swiata :)
    Niektóre 2T i MX ,pod względem wymogów osługi i związanych z tym
    kosztów, potrafia przyprawic o ból głowy ,nawet tych niezle oswojonych
    z tematem. A co dopiero nowicjusza...

    Podsumowując . DR-Z 400 S lub E nie jest tak wymagający w obsłudze ,
    ale malutki. Dla ciebie KTM LC 4 sie nadaje IDEALNI . Lub XR 650 R ale
    jest wyłacznie "kopana " i nie moze nawet sie równac z LC4 pod
    względem dostepu do części.

    --
    big

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: