  • 21. Data: 2011-03-13 21:51:43
    Temat: Re: KR126HY jesteś zgłoszony na policję
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-13 21:31, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-03-13 21:20, JK pisze:
    > (...)
    >
    > Jest taka możliwość, że najpierw zadasz sobie
    > sam takie
    > pytanie/dasz taką i sam się to tego zastosujesz?

    Ale to nie o mnie chodzi. Nie zrozumiałeś?
    A może zrozumiałeś ale nie umiesz napisać?

    --
    JK

  • 22. Data: 2011-03-13 21:54:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-13 21:51, JK pisze:

    > Ale to nie o mnie chodzi.

    Jak najbardziej o Ciebie.

    > Nie zrozumiałeś?
    > A może zrozumiałeś ale nie umiesz napisać?

    Widzę, że nie skorzystasz z takiej możliwości, o której
    pisałem.

  • 23. Data: 2011-03-13 21:59:48
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-13 21:54, Artur Maśląg pisze:

    > Jak najbardziej o Ciebie.

    > Widzę, że nie skorzystasz z takiej możliwości,
    > o której
    > pisałem.

    A o czym pisałeś?

    JK

  • 24. Data: 2011-03-13 22:10:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin JK

    > Skoro już piszesz, to napisz coś z sensem.

    Tobie trzeba wszystko pisać wprost, żebyś zrozumiał? ;)

  • 25. Data: 2011-03-14 01:04:36
    Od: maciek <a...@g...pl>

    Wojtek M. pisze:

    > uderzył mnie w rękę i kierownicę kierowca volkswagena. Sponiewierało
    > mnie po krawężniku ale jakoś dałem radę, nie zatrzymał się tylko uciekł.

    Może nie zauważył?
    Zresztą, rowerzyści na drodze to ZŁOOOOO.

    --
    Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie
    skupienia. - A. Einstein

  • 26. Data: 2011-03-14 01:47:03
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    mial naklejke PMS?

  • 27. Data: 2011-03-14 01:55:08
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-14 01:04, maciek pisze:

    > Może nie zauważył?
    > Zresztą, rowerzyści na drodze to ZŁOOOOO.

    Ponieważ?
    Jeżdżę czetema i dwoma kółkami choć rowerem tylko okazjonalnie.
    I rower to taki sam uczestnik ruchu jak samochód o ile jest dobrze
    widoczny na drodze i porusza się zgodnie z przepisami nie widze w tym
    żadnego zła.
    Widzę natomiast zło w kierowcach ktorzy nie potrafią się odkleić od
    komórki podczas jazdy, którzy zamiast na droge patrzeć wlekąc się 20/h
    próbują włączyć rentgena w oczach by zajrzeć co ma siedząca na siedzeniu
    pasażera kobita pod majtkami jakby nie wiedzieli co, kobitek które
    lusterek używają niemal wyłącznie do poprawy makijażu na każdych
    światłach i oburzających się kiedy się je pogania bo dawno świeci się
    zielone światło a hrabianka nie zdążyła jeszcze schować szminy do wora
    który nazywa torebką, macho-rambo którym jak zwrócisz uwage że nie
    jedzie jak należy wydzierają do ciebie ryja i pokazują palce z 20 metrów
    ale kiedy chcesz wysiąśc i w "kulturze i poszanowaniu" omówić drażliwą
    kwestię spierdzielają momentalnie bo realnie w ryj już dostać nie
    przepadają...
    Przykładów jest od groma.
    I zarówno wśród rowerzystów , motocyklistów jak i kierowców samochodów
    zdarzają się buraki którym nic nie włączy myślenia.

  • 28. Data: 2011-03-14 08:01:20
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > mial naklejke PMS?

    Na to nie zwróciłem uwagi, ale ja dla przykładu jej nie mam a czytuję grupę
    regularnie. Gdybym chciał okleić swoje auto oznaczeniami grup które
    subskrybuję to nawet szyb by mi zabrakło

  • 29. Data: 2011-03-14 08:45:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 01:47:03 +0100, Michał Gut napisał(a):

    > mial naklejke PMS?

    Albo moze *miala*? :)

    --
    Maciek

  • 30. Data: 2011-03-14 09:28:25
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Mar 13, 9:44 pm, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > (...)

    > Wiele lat sp dzi em na szos wkach :)

    Pug to marka dla pospólstwa. Ja się woziłem, a co, Jaguarem... na
    szytkach! :)