  • 11. Data: 2011-03-13 21:02:29
    Temat: Re: KR126HY jesteś zgłoszony na policję
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-13 21:00, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Wierz mi, że rower porsche czy mercedes ma zazwyczaj tylko ładny napis.
    > Niestety zazwyczaj te rowery są jedynie bardzo drogie, podczas gdy
    > osprzęt mają na bardzo średnim poziomie :-)

    Bardzo być może, ale takowy brandowany Peugeot był naprawdę w porządku.

    > A za 15 tys zł można kupić przyzwoity rower :-)

    Przyzwoity można kupić i za 1,5kPLN. Pytanie tylko do czego ma on
    służyć :)

  • 12. Data: 2011-03-13 21:08:29
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Artur Maśląg pisze:

    > Bardzo być może, ale takowy brandowany Peugeot był naprawdę w porządku.

    No Panie! Będąc młokosem śliniłem się do szosówek PUGa. Tyle, że PUG po
    prostu robił również rowery więc i zdarzały się cacka :-)

    > Przyzwoity można kupić i za 1,5kPLN. Pytanie tylko do czego ma on
    > służyć :)

    No, może za 2,5 :). Podstawowa sprawa, do czego ma być rower :-)

    Seco

  • 13. Data: 2011-03-13 21:20:25
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-13 20:59, Artur Maśląg pisze:

    > To niemożliwe - dopiero co czytałem wypowiedzi
    > Twojego ziomka, że
    > tylko po Warszawie jeżdżą chamy i wymuszacze,
    > a w Krakowie to
    > pełna kulturka ;)

    Skoro już piszesz, to napisz coś z sensem.

    --
    JK

  • 14. Data: 2011-03-13 21:24:04
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-13 20:59, Artur Maśląg pisze:

    > To niemożliwe - dopiero co czytałem wypowiedzi Twojego ziomka, że
    > tylko po Warszawie jeżdżą chamy i wymuszacze, a w Krakowie to
    > pełna kulturka ;)

    Kurde, aż mi się skojarzyło

    http://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/fc35d
    56f89b1f00c

    MSPANC

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 15. Data: 2011-03-13 21:25:18
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > No, może za 2,5 :). Podstawowa sprawa, do czego ma być rower :-)

    Święte słowa, moja żona śmiga na takim za 1000 i jest nawet za dobry dla
    niej :)

  • 16. Data: 2011-03-13 21:26:28
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > To niemożliwe - dopiero co czytałem wypowiedzi Twojego ziomka, że
    > tylko po Warszawie jeżdżą chamy i wymuszacze, a w Krakowie to
    > pełna kulturka ;)

    To był "zielony Krakowiaczek" znam takich ;)

  • 17. Data: 2011-03-13 21:29:35
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > http://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/fc35d
    56f89b1f00c

    :)

  • 18. Data: 2011-03-13 21:31:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-13 21:20, JK pisze:
    (...)
    > Skoro już piszesz, to napisz coś z sensem.

    Jest taka możliwość, że najpierw zadasz sobie sam takie
    pytanie/dasz taką i sam się to tego zastosujesz?

  • 19. Data: 2011-03-13 21:32:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-13 21:26, Wojtek M. pisze:

    > To był "zielony Krakowiaczek" znam takich ;)

    LOL

  • 20. Data: 2011-03-13 21:44:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-13 21:08, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > Artur Maśląg pisze:
    (...)

    > No Panie! Będąc młokosem śliniłem się do szosówek PUGa. Tyle, że PUG po
    > prostu robił również rowery więc i zdarzały się cacka :-)

    Wiele lat spędziłem na szosówkach :)

    > No, może za 2,5 :). Podstawowa sprawa, do czego ma być rower :-)

    Na miejski rower 2,5 to przesada - za 1kPLN kupisz coś przyzwoitego
    i spełniającego swoją funkcję. No, ale to i tak ntg :)