    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [KR] dzwon prosiaka
    Date: Mon, 10 Jan 2011 19:38:47 +0000 (UTC)

    DoQ wrote:

    > Ale do czego pijesz?

    Koledze chyba chodzi o tę nokię 6310, co to przy upadku rozpadała się
    na "części", ale po złożeniu działała dalej.

    Ale to nie do końca tak, bo np. wyświetlacz miała mocno wrażliwy.

    Głupi samsung solid za 200 pln jest teraz mocniejszy - mój przetrwał
    różne dziwne rzeczy, bo używam go do sportów zimowych.
    Zdarzyło mi się po nim przejechać deską, i to na krawędzi - i bez
    uszczerbku.

    Anyway, teoria o rozpadaniu się samochodów na kawałki nie do końca się
    trzyma kupy, bo tak czy inaczej kabina powinna zostać w całości. A jak
    kabina ma być cała, to niewiele już zostaje do "rozpadania się".

    --
    Pozdro
    Massai