  • Data: 2011-01-10 21:09:11
    Temat: Re: [KR] dzwon prosiaka
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 10 Jan 2011 19:38:47 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Koledze chyba chodzi o tę nokię 6310, co to przy upadku rozpadała się
    > na "części", ale po złożeniu działała dalej.

    Owszem, nie (c)
    Zresztą najstarsza 6310 ma 8 lat dopiero.

    Mam na myśli Ericssony, modele 618, 628, 868, 888. W czasie upadku
    rozpadały się na części, pochłaniając energię, przez co w zasadzie nic im
    sie nie działo.
    Jedyną problematyczną częścią była antena, która własnie nie odpadała, w
    efekcie pękała sama antena albo jej gniazdo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel