  • 1. Data: 2009-08-10 09:16:47
    Temat: KOSZYK939
    Od: "Marcin Bugajski" <m...@l...mofnet.gov.pl>

    Witam!

    Proszę o wyrozumiałość (jeśli NTG) - szukam koszyka pod 939 - bo mój
    oryginalny się postarzał i zwyczajnie pękł...

    Na allegro z wysyłka to 40 dychy - dużo:-(

    Czy jest ktoś z Zielonej Góry lub okolic - kto mógłby sprzedać mi to cacko
    taniej?

    Wiem, wiem to nie straszna kasa - ale jeśli mam reanimować płytę (zamiast
    kupować nowy sprzęt) każda złotówka sie liczy.

    pozdrawiam

    Marcin

    Ewentualnie może polecicie mi jakiś niedrogi cooler który ma swój
    koszyk/mocowanie pod 939...

  • 2. Data: 2009-08-10 10:15:18
    Temat: Re: KOSZYK939
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Marcin Bugajski pisze:
    > Proszę o wyrozumiałość (jeśli NTG) - szukam koszyka pod 939 - bo mój
    > oryginalny się postarzał i zwyczajnie pękł...

    Prawem dedukcji domniemanej;) mniemam, że chodzi o podstawkę pod
    procesor o symbolu "Socket 939"? Jeśli chodzi o to, to grupa właściwa.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 3. Data: 2009-08-10 10:21:57
    Od: "Marcin Bugajski" <m...@l...mofnet.gov.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Prawem dedukcji domniemanej;) mniemam, że chodzi o podstawkę pod procesor
    > o symbolu "Socket 939"? Jeśli chodzi o to, to grupa właściwa.

    tak, chodzi o plastikową podstawkę :-)

  • 4. Data: 2009-08-10 11:29:25
    Od: Konrad 'd3viCe' Pióro <x...@m...cy>

    On Mon, 10 Aug 2009 11:16:47 +0200
    "Marcin Bugajski" <m...@l...mofnet.gov.pl> wrote:

    > Na allegro z wysyłka to 40 dychy - dużo:-(

    Potrzebowałem jakiś czas temu dwóch takich koszyków (moja płyta nie
    była w nie wyposażona). Kupiłem na szrocie komputerowym dwie
    uszkodzone płyty s939 za 20zł sztuka, szrot namierzyłem przez allegro.
    A płyty przy okazji przydają się na części do innych urządzeń ;)
    Poszukaj, może coś w dziale uszkodzone znajdziesz po filtrze na
    miejscowość.

    Konrad 'd3viCe' Pióro

  • 5. Data: 2009-08-10 11:47:24
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Marcin Bugajski pisze:
    > tak, chodzi o plastikową podstawkę :-)

    No to jesteś na dobrej grupie;) Najlepiej kup jakąś starą uszkodzoną
    płytę z taką właśnie podstawką. Wyjdzie taniej niż kupienie oddzielnie
    samej podstawki.Może nawet za darmo, jak ktoś się będzie chciał pozbyć
    złomu w Twojej okolicy;)

  • 6. Data: 2009-08-10 13:24:33
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Mam takowy.
    Odstapie darmo.

  • 7. Data: 2009-08-10 13:57:35
    Od: "Marcin Bugajski" <m...@l...mofnet.gov.pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam takowy.
    > Odstapie darmo.

    Rzuć jakimś kontaktem:-)
    bo ten ala@ola to chyba nie do końca ok?;-)
    jakby co mój adres jest ok tylko trza "_wytnijto_" ...wyciąć :-)

    pozdrawiam

    Marcin