  • 21. Data: 2010-05-12 13:50:03
    Temat: Re: KONKURSY-Kolejny debil ułozył regulamin
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    > jasne, a islam to religia miłości.

    a o ok 10 tys innych religii nie słyszałeś?+ jeszcze jedna-jej brak...

  • 22. Data: 2010-05-12 15:02:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    J.F. pisze:

    > A co w tym zlego ? No chyba ze liczyles za wynagrodzenie z kalendarza.

    Żona wysłała jedno nasze zdjęcie na konkurs w superfoto.pl
    Niczego nie wygrała, ale za to zdjęcie było używane na www tegoż
    serwisu przez wiele miesięcy, w różnych odsłonach - za free.

    Cóż - żonka nie doczytała tego co było drobnym druczkiem.
    Niby jej wina, ale mimo to uważasz, że byli naprawdę w porządku?

  • 23. Data: 2010-05-12 15:05:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Cóż - żonka nie doczytała tego co było drobnym druczkiem.
    > Niby jej wina, ale mimo to uważasz, że byli naprawdę w porządku?

    Oczywiscie.

  • 24. Data: 2010-05-12 17:07:37
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > dla równowagi musiałbyś doliczyć kilka milionów, którym nie udało się
    > uciec przed stosami itp

    Napisz coś więcej o tych milionach którym się nie udało, ilu
    milionom sie udało (gdzie, kiedy, itd.), albo podaj jakieś historyczne
    źródło tych rozpowszechnianych przez wrogich ignorantów bredni. O'kay?
    Bo zaraz się okaże, że żyjesz w świecie mitów, którymi cię hojnie
    nakarmiono (nie jestem stroną w tym sporze, ale jak zwykle - ujmuję się
    gwoli sprawiedliwego osądu i niezatruwania społecznej świadomości
    propagandą wymyślaną przez wrogów - z Watykanem można się ostro
    spierać, ale o inne rzeczy i na podstawie faktów, a nie bajek
    wymyślanych dla sterowania masami pożytecznych idiotów).

    Może zacznij od tego, dlaczego sądzenie przez inkwizycję zamiast
    sądów cywilnych było jak wygranie szczęśliwego losu na loterii życia?

    No i ponieważ jest to totalny off-topic, to może pisz na priva?

    [mr.]

    ladakhNAwp.pl

  • 25. Data: 2010-05-12 18:44:43
    Od: "janek" <n...@a...pl>

> [...]
    >
    > Może zacznij od tego, dlaczego sądzenie przez inkwizycję zamiast
    > sądów cywilnych było jak wygranie szczęśliwego losu na loterii życia?

    z seminarium stukasz?
    pozdrawiam J

  • 26. Data: 2010-05-13 04:03:38
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "janek" <n...@a...pl> wrote:

    > z seminarium stukasz?

    Czyli jednak masz obsesję na punkcie ministrantów. :))

    Nie, nie mam żadnych związków z instytucjonalnym kościołem, jestem
    z nim nawet w pewnym filozoficznym sporze (jednostronnym ;-) - bez
    kontaktowania się ze stroną przeciwną. :))

    Po prostu nie czytam bzdur, nie siąknę wrogą propagandą
    przedstawicieli zbrodniczego reżimu, tylko opracowania naukowe, a w
    "najgorszym" razie - popularnonaukowe opracowania takich badań, w
    efekcie nie mam w głowie sieczki jak niektórym się to zdarza (to co
    wcześniej napisałem w tym wątku, to wyniki BADAŃ, a nie propagandowej
    agitki napisanej dla zrelatywizowania własnych zbrodni i dla lepszego
    sterowania ciemnymi masami; na dobry początek proponuję:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Inkwizycja [ostrożnie należy podchodzić do
    twierdzeń, dla których brak źródeł]). Cóż, chyba muszę to podać dla
    lepszego zrozumienia: nie mam także w rodzinie żadnych przedstawicieli
    zbrodniczego reżimu, co oczywiście niektórym bardzo wypacza ogląd
    świata i bywa źródłem dziwnych obsesji. I rozszerzenie dla obsesjonatów:
    jak również przedstawicieli kościoła instytucjonalnego.

    Jako że jest to totalny OT -> EOT (rozważę KF).

    pozdrawiam

    /-/

    Mariusz [mr.]

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ladakhNAwp.pl

  • 27. Data: 2010-05-13 06:44:05
    Temat: Re: KONKURSY-Kolejny debil u?ozy? regulamin
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 12.05.2010 15:03, TheGuru wrote:

    > dla równowagi musia?by? doliczyae kilka milionów, którym nie uda?o sie uciec
    > przed stosami itp

    Powtarzasz bzdury wymyślone w czasie Rewolucji Francuskiej. Te bzdury
    wymyślili bandyci, którzy zabili dziesiątki tysięcy osób w ciągu 10 lat.

    wer

  • 28. Data: 2010-05-13 07:10:07
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 12 May 2010 17:05:22 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Oczywiscie.

    "Oczywiście" to powiedział baca wieszając oczy na drzewie ;)
    Zgodne z regułami, które ustalił serwis i zaakceptował użytkownik - to i
    owszem. Ale czy w porządku? Nierzadko zwyczajne cwaniactwo.

    BTW czy natknął się ktoś ostatnio na normalny konkurs, bez podkopów w
    regulaminie, gdzie prawdziwe intencje nie są zapisane "drobnym
    druczkiem"? ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 29. Data: 2010-05-13 12:12:32
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Oczywiscie.

    Może inaczej: czy Twoim zdaniem zachowali się przyzwoicie?
    Czy chciałbyś się osobiście zadawać z kimś to tak postępuje?

  • 30. Data: 2010-05-13 13:31:37
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Może inaczej: czy Twoim zdaniem zachowali się przyzwoicie?
    > Czy chciałbyś się osobiście zadawać z kimś to tak postępuje?

    Oczywiscie - zachowali sie przyzwoicie.
    Zaoferowali warunki, ktos na nie przystal, dotrzymali umowy.

    Lubie pracowac z ludzmi, ktorzy tak wlasnie postepuja.