  • 21. Data: 2009-01-12 08:19:35
    Temat: Re: KLX 250 S - lub cos podobnego (do 20 tys. zl) ????????
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ZASK" <Z...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:496a4e65$0$29397$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Chętnie bym kupił używany w dobrym stanie i w rozsądnej cenie, ale też
    > trudno na takie trafić. Jest dużo szrotów (mocno zużyte, felerne, albo po
    > wypadkach (może nie enduro, bo tu chyba wypadki są rzadzsze), itd...). Nie
    > chce się wpakować w jakieś bagno. Poza tym chce kupić na firmę (potrzebna
    > faktura VAT).

    ale widzisz w sprzętach takich jak cie interesują jak np. wr250r jest sporo
    rzeczy które są "delikatne" co za tym idzie przy jeździe na grzyby nie
    będzie problemem, ale jak zapragniesz czegoś więcej i poniesie cie ułańska
    fantazja a wierz mi że długo na to czekać nie trzeba to wywrotka taką wr w
    wersi R może być dużo bardziej kosztowna niż jak byś się wyłożył jakąś
    maszyną wyczynową. Po prostu jak patrze na wr400 u kumpla w garażu która ma
    już 9 lat i od początku ją kolega "dewastuje" to jak patrze na tą nową jego
    WR250r to wiem że nie przetrwała by roku takiej eksploatacji:) Weź to pod
    uwage żeby się nie okazało że zabawka za 20 koła lepi słabe babki z piasku.

    A i weź też pod uwage że na początku większość mówi troche po lesie i po
    łąkach, a po paru miesiacach czują że 450 jest już do ogarnięcia:)

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc

  • 22. Data: 2009-01-12 21:48:27
    Temat: [OT] Jeszcze kilka pytan
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    Jeszcze mam dwa pytania z zakupem enduro zwiazane:

    1. Czy zeby wykupic ubezpieczenie od kradziezy motocykl musi byc
    zarejestrowany ? Planowalem poruszac sie po lasach (Bory Tucholskie) i
    jezdzic bez blach, bez prawka, itd. Ale jednak chcialbym miec ubezpieczenie
    od kradziezy. Czy jest to mozliwe ?

    2. Jak dlugo sie amortyzuje w firmie motocykl?

  • 23. Data: 2009-01-12 21:57:41
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

> [...]
    > chce się wpakować w jakieś bagno. Poza tym chce kupić na firmę (potrzebna

    A dr-z400e moze byc ? , jesli tak to maszynka jest w
    http://www.polandposition.pl/ chcieli za nia 22630zl wiec za 21000zl by byla
    do kupienia.

    Swoja droga planowalem zakup wr250r lub klx250 ze wskazaniem na kawe.

    Mam pomysl kup wr ja kupie klx jak sie nam nie spodoba to sie wymienimy :)

    W najnowszym motocyklu jest test wr250r i napisali ze to rewelacyjna
    maszyna.

    Jesli chcesz kupic moto na fakture to nie zastanawiaj sie ani sekundy tylko
    kup nowe.

    Jesli masz taka mozliwosc to nie warto bawic sie w poszukiwacza skarbow i az
    tak ryzykowac , bo na Polskim rynku motocykli uzywanych 80% moto to rumple.

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100

  • 24. Data: 2009-01-13 21:21:40
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

    Użytkownik "Marcin" napisał

    > Ręce opadają. Człowiek pisze "tylko NOWE". To uszanuj to.
    >
    > A które fabryki produkują używane motocykle? Bo z tego co czytam na
    > polskich forach, to nalezy kupować tylko używane motocykle. Sęk w tym, że
    > ktoś musi kupić nowy. Chyba, że od razu produkowane sa używane ...

    Stary ja juz przestalem na to reagowac to juz nie pierwszy raz kiedy to ktos
    chce kupic nowe moto na firme i jest z tego powodu zaciekle atakowany.

    Czasami wydaje mi sie ze za tymi "odradzaczami" stoi jakies lobby
    handlowo-kowalskie.

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100

  • 25. Data: 2009-01-13 21:55:33
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    ZASK pisze:

    > Nowe, to nowe. Chce pośmigać na tym parę lat. Poza tym nie poradziłbym
    > sobie sam z naprawami, a serwisy (wiem coś na ten temat, bo sąsiad bez
    > przerwy odwiedza serwis Hyundaia) by mnie zżarły. Poza tym chce kupić na
    > firmę, więc odliczę sobie część (60%) VAT-u.

    Ale nie sądzisz że załatwisz naprawy w ramach gwarancji? Zastanawiam się
    jak dealerzy patrzą na serwis motocykli które przy każdym wyjeździe
    zaliczają glebę. Tego chyba nie obejmuje gwarancja?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2009-01-14 06:37:08
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    > Ale nie sądzisz że załatwisz naprawy w ramach gwarancji? Zastanawiam się
    > jak dealerzy patrzą na serwis motocykli które przy każdym wyjeździe
    > zaliczają glebę. Tego chyba nie obejmuje gwarancja?

    Sluszna uwaga. Ja myślę że w pierwszym roku nie będe glebił (jazda bez
    szaleństw) i uda mi się dotrwać końca sezonu bez crashy.

  • 27. Data: 2009-01-14 06:40:46
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    > Czy jest jakas alternatywa (tylko NOWY!) dla niego za 15-20 tys. zl (20
    > tys.
    > granica nieprzekraczalna).

    Jeszcze chcialem zapytac o Honde CRF 250. Czy to jest juz wyczynowy motor ?
    Bo moc ma spora (~40 KM), a cenowo jeszcze sie zalapuje w 20 tys. zl (na
    Allegro sa takie z poprzedniego rocznika). Czy lepiej sobie odpuscic ? Moc
    mozna powiedziec akurat, ale z malej pojemnosci to pewnie sporo zabawy z
    serwisem ?

  • 28. Data: 2009-01-14 08:06:11
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    ZASK pisze:

    > Sluszna uwaga. Ja myślę że w pierwszym roku nie będe glebił (jazda bez
    > szaleństw) i uda mi się dotrwać końca sezonu bez crashy.

    Jazda bez gleby to trochę nienaturalne. W zasadzie, przy każdym
    wyjeździe w teren kładę maszynę, też nie szaleję tylko próbuję się uczyć.
    Podejrzewam, że inni grupowicze zgodzą się, że bez gleb nie ma jazdy.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 29. Data: 2009-01-14 10:36:10
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-14 09:06:11 +0100, Piotr Rezmer

> [...]
    > uczyć.
    > Podejrzewam, że inni grupowicze zgodzą się, że bez gleb nie ma jazdy.

    No ja może na palcach obu rąk bym policzył wyjazdy z zeszłego roku,
    gdzie nie było żadnej gleby. Ale ostatnio jeździłem sam, to mi zepsuło
    statystykę ;-) Pojechać w teren i się nie przewrócić? Bez sensu... ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 30. Data: 2009-01-14 10:39:58
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-14 07:40:46 +0100, "ZASK" <Z...@s...pl> said:

    > Jeszcze chcialem zapytac o Honde CRF 250. Czy to jest juz wyczynowy motor ?

    Tak.