  • Data: 2009-01-11 19:28:52
    Temat: Re: KLX 250 S - lub cos podobnego (do 20 tys. zl) ????????
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-11 19:49:21 +0100, "ZASK" <Z...@s...pl> said:

    > Nowe, to nowe. Chce pośmigać na tym parę lat.

    Jeśli będziesz tym sprzętem jeździł - ale naprawdę jeździł, a nie
    wyciągał z garażu raz na miesiąc, to wierz mi, jest olbrzymia szansa,
    że za rok, góra dwa poczujesz wyraźny niedosyt mocy. Strata na wartości
    i takie tam. Nie jestem przeciwnikiem kupowania nówek, ale w niektórych
    przypadkach IMHO jest to bez sensu - z pierwszym endurakiem (czy wogóle
    motocyklem) tak właśnie jest. Jeśli budżet na to pozwala, lepiej kupić
    coś paro (2-4) letniego, co już straciło swoje na wartości i nie bedzie
    tak żal, jak coś się połamie, porysuje itepe, a strata przy odsprzedaży
    mniejsza.

    > Poza tym nie poradziłbym sobie sam z naprawami, a serwisy (wiem coś na
    > ten temat, bo sąsiad bez przerwy odwiedza serwis Hyundaia) by mnie
    > zżarły.

    Jeśli kupisz zdrową sztukę, to za serwis używki nie zapłacisz dużo
    więcej, niż nówki. Olej, filtry, klocki, zawory - wszystko kosztuje
    porównywalnie. A nówkę powinieneś serwisować w autoryzowanym serwsie -
    raz że często drożej, dwa że nie zawsze najlepiej. Owszem, przy
    kilkuletnim sprzęcie jest szansa, że coś po prostu padnie czy się
    zużyje, ale raz że są używki (niektórych częsci naprawdę nie opłaca się
    kupować nowych), a dwa dostępność zazwyczaj większa (zwłaszcza w
    porównaniu do najnowszych modeli).
    Tak tylko rzucam pod rozwagę.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco