  • Data: 2012-03-26 11:41:12
    Temat: Re: KJS - co kupic?
    Od: Michu <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem z jakiego źródła masz te dane, prawdopodobnie ze swojego
    prywatnego.
    To ma być auto do kjs, do 5 tys. Idealnych nie znajdzie.
    Tak samo Swift też będzie nadchrupnięty...

    Nie ważne, czy szukasz 206, swift, czy innego. Najpier zaloguj się na
    odpowiednich forach danej marki i tam popytaj. Zwykle zanim takie auta
    trafiają na otomoto, czy allegro pojawiają sie w takich miejscach.