  • Data: 2010-09-22 15:01:12
    Temat: Re: KGKU900 była karta pamięci w zestawie czy nie?
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-22 09:23, z pisze:
    > Już drugi sprzedawca twierdzi że LGKU990 (bez i na końcu)
    > dostał bez 2 G karty pamięci. Jeden z Orange a drugi też polski ale nie
    > wiem od jakiego operatora.
    > Czy to prawda czy ściemnianie?
    > Z tego co wiem KU990i było bez karty, rysika i kabla usb.

    przy ku990i jest gowno tylko ladowarka, ani kabla usb ani sluchawek.
    Kpina po prostu. A komentarze przy telefonie pochodza z popzrdeniego
    modelu (w orange na stronie) dlatego w blad wprowadzaja jak ludzie tam
    pisza ze w zestawie byly sluchawki

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl