  • Data: 2010-09-26 17:28:23
    Temat: Re: KGKU900 była karta pamięci w zestawie czy nie?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorry za odświeżanie tematu.
    Zanosi się będę jakiś czas "maltretował" ten telefon.
    Dlatego mam pytanie do znawców.
    Jakim programem przekompresować pliki mp3 (hurtowo całe katalogi)
    łącznie z potraktowaniem ich korektorem graficznym? Chyba się nie
    przyzwyczaję do braku korektora.
    Oprócz tego dźwięk jest dla mnie za głośny. A może tylko pierwsza kreska
    głośności jest za wysoko.
    I jeszcze odnośnie divx. 1 teledysk na 10 jakie sprawdzałem dał się
    odtworzyć. Jakim programem najlepiej przekompresować pliki?
    Albo inaczej
    Z jakimi ustawieniami nagrywać programy z tv (AverTvStudio303) żeby z
    marszu odtwarzane były na tym telefonie.
    Może już ktoś przerabiał takie zagadnienia?

    PS. Do tej pory używałem lame do zmniejszania wielkości plików. Dobrałem
    sobie wystarczającą jakość przy minimalnym pliku. Gdyby udało się dodać
    do tego ustawienia korektora to byłaby bomba.