    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Date: Sat, 7 Apr 2012 08:53:06 +0200

    Dnia Sat, 7 Apr 2012 00:01:22 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > To niech go pochowa z godnością i np. zwróci klientom pieniądze albo naprawi
    > tak by już nie mieli problemów :)

    Przecież nie bronię Della za sposób w jaki poszedł do tematu :) HP bez
    problemu wymieniał płyty na modele bez trefnych układów i to o ile pamiętam
    nawet po gwarancji :)

    > Jabłkami niespecjalnie się interesowałem, dopóki nie przyszedł czas na
    > znalezienie następcy XPSa.

    > I w czym ten asus będzie lepszy od MBA? MożliwĹścią rozbudowy - nie
    > potrzebuję, notebooka kupuję pod konkretne zastosowanie i gdy kończy się
    > gwarancja szukam czegoś nowszego i sensowniejszego. Cena... ok, tylko czy
    > obejmuje dysk SSD?

    Dwa USB zamiast jednego, w tym jedno 3.0, HDMI+VGA. Jak najbardziej jest
    dysk SSD i to bodajże czy nie szybszy niż stockowy z Aira.

    > No i pozostaje problem systemu - albo koszmarny windows
    > bez wirtualnych desktopów (tak, NAPRAWDĘ mi ten brak przeszkadza), albo
    > zabawa w kotka i myszkę przy instalacji linuxa na notebooku i walka ze
    > sterownikami.

    Linuxa nie polecę, co do wirtualnych desktopów - nie używałem, więc o
    jakości dostępnych rozwiązań (a jest ich parę) się nie wypowiem.

    > Aż taki kloc to nie jest - był porównywalny z XPSem, no może troszkę
    > grubszy.

    Oj, ja tą serię zawsze kojarzę z masywną i dość pancerną obudową :)

    > Owszem, cięższy niż Air, ale jeszcze akceptowalny. Być może gdybym
    > 4 lata temu wiedział że Displayport służy do podłączenia m.in. HDMI i wybrał
    > latitude zamiast XPS, to moje zdanie o DELLu by było zgoła odmienne :)

    Dzisiejsze ultrabooki XPS 13" wyglądają dość obiecująco.

    > Tak, wybrałem XPS bo miał wyjście HDMI. No i jeszcze trafiłem na okazję
    > z wbudowaną kartą GSM, co było całkiem wygodne.

    Model dla Orange, z tego co pamiętam. Niespecjalnie udany, choć gross
    problemów powodował ten cholerny układ graficzny.

    > Twoje "kwestię windows i sterowników" zrozumiałem jako "kwestię wad windows czy
    > kwestię problemów linuxa ze sterownikami...". W Windows problemów ze
    > sterownikami nie uświadczyłem. Pod linuxem - owszem.

    No to się nie zrozumieliśmy :)

    > Ale jednak XP przez wiele lat był jedynym sensownym systemem MS, aż do
    > wydania windows7.

    No był, ale porównywanie dzisiejszych wydań systemów z systemem z przed 11
    lat ma sens podobny jak porównywanie Fokkera TriMotor z Boeingiem 737 :) Da
    się, ale to bez sensu :)

    > Nie XP, Win7.

    No to dobrze. Choć ta bezproblemowość OSX to taka trochę legenda - jak
    poczytam czasem moich znajomych na twitterze albo posłucham mojej Pani
    (która jest takim makówkowym Zwykłym Użytkownikiem) to jestem daleki od
    wiary, że jest to system bardziej stabilny i bezproblemowy :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which