    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <4f7c91ac$0$9264$c3e8da3$f07d775b@news.astraweb.com>
    <1651m3p1hcrly$.9it5xve88nj9.dlg@40tude.net>
    <4f7cbe53$0$11402$c3e8da3$f07d775b@news.astraweb.com>
    <1ogygl9g8d7c5$.29v5ogt7xxll.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Date: Thu, 5 Apr 2012 11:24:58 +0200

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A ty napisales ze nie powinien miec wiecej niz 4.7" bo sie do
    > kieszeni nie miesci.

    Nie że nie powinien, tyko że przestaje się już opłacać powiększanie.
    A Troll Waldek próbował przemycać niebezpieczne stwierdzenia, że 4'' powinno
    ci wystarczyć, jak się nie podoba to kup se tablet.

    > GUI to moze nawet dostosowane do ekranu i sprawnie sie obsluguje, ale
    > czytales - odpalamy Citrixa, laczymy sie z serwerem firmy, i trzeba
    > wybrac "Restart" a w zadnym przypadku nie "Shutdown".

    No i w razie kliknięcia przypadkiem na Shutdown, trzeba jeszcze niechcący
    wybrać powód zamknięcia i niechcący kliknąć OK.
    No po tylu błędach, to faktycznie trzeba mieć tupet by się upierać, że
    łączenie się z pulpitem zdalnym na wyświetlaczu 4'' to cudowne rozwiązanie.
    Aleń broń boziu nie powiększajmy ekranu!