  • 1. Data: 2012-06-14 13:31:53
    Temat: Już wiadomo, czym inspirują się styliści Maserati
    Od: to <t...@i...pl>

    Porównajcie sobie:

    http://u.42.pl/2IEC_maserati
    http://u.42.pl/2IED_inspiracja

    Ciekawe, czy tylne lampy są zamienne, jak myślicie?

  • 2. Data: 2012-06-14 15:52:27
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2012-06-14 13:31, to pisze:
    > Porównajcie sobie:
    >
    > http://u.42.pl/2IEC_maserati
    > http://u.42.pl/2IED_inspiracja
    >
    > Ciekawe, czy tylne lampy są zamienne, jak myślicie?

    z pewnością :)
    tylko trzeba je zamieniać z całą resztą samochodu :)

  • 3. Data: 2012-06-14 16:09:44
    Od: "Piotrek" <b...@g...pl>

    dla mnie to jest to samo.

  • 4. Data: 2012-06-14 17:23:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-06-2012 13:31, to pisze:
    > Porównajcie sobie:
    > Ciekawe, czy tylne lampy są zamienne, jak myślicie?

    Przekładałem do mojej Nubiry i mam teraz Maserati look - pasują!!

    --
    Pozdr.

  • 5. Data: 2012-06-14 19:18:04
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Porównajcie sobie:
    >
    > http://u.42.pl/2IEC_maserati
    > http://u.42.pl/2IED_inspiracja
    >
    > Ciekawe, czy tylne lampy są zamienne, jak myślicie?

    Świetne!

  • 6. Data: 2012-06-14 19:55:20
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-06-14 17:23, DoQ pisze:

    > Przekładałem do mojej Nubiry i mam teraz Maserati look - pasują!!

    nie siej cherezji bo nie pasujom idealnie. czeba dorabiac jeden fkrent.