    From: Marcin Bugajski <m...@z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Już się zaczęło...
    Date: Wed, 30 Sep 2009 07:21:27 +0200

    MW pisze:
    > A mnie to akurat cieszy zupełnie serio.
    > Komóra to jedyna rzecz którą prawie zawsze mam przy sobie. Mam w dupie
    > wszystko inne co może telefon oprócz dzwonienia - za to możliwość
    > skorzystania z wszystkiego co może normalny aparat tylko cieszy.
    > Ileż to razy ku..wy się sypały jak coś genialnego na fotkę widziałem a
    > aparatu nie miałem...
    > Dziwne że dopiero teraz na to wpadli.
    >
    > MW

    Ja bym podszedł do tematu w inny sposób... mianowicie - w tym "czymś"
    musi być całkiem spora bateria - więc jako komórka - coś dla mnie ;-)
    Wszystkie nowe aparaty telefoniczne zazwyczaj padają mi po 3-4 dniach
    (dzwonię trochę więcej niz standard)... a tutaj może powinno być IMHO
    całkiem nieźle... a że przy okazji to coś foci... to ok.

    pozdrawiam

    Marcin