  • 11. Data: 2009-09-07 12:37:49
    Temat: Re: Juz nie szukam
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Ale szukam opon do niej, co sie sprawdzi najlepiej? Polaczy trzymanie na
    > mokrym i dluzszy przebieg?
    > D208 czy Diablo? A moze jakis niemiec? Z6? M1?
    >
    > Co poradzisz grupo?
    > :)

    a Pilot Road 2CT?

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 12. Data: 2009-09-07 12:38:29
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Sep 2009 14:33:32 +0200, BartekGSXF napisał(a):

    > Ale szukam opon do niej, co sie sprawdzi najlepiej? Polaczy trzymanie na
    > mokrym i dluzszy przebieg?
    > D208 czy Diablo? A moze jakis niemiec? Z6? M1?

    Jak robiłem niedawno rozeznanie wśród opon moto to Pilot Road 2 zbierały
    w większości pozytywne opinie - może popatrz w tym kierunku.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 13. Data: 2009-09-07 15:38:26
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 5 Wrz, 23:19, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > Sie chwale.
    > Dzieki uprzejmosci Gildora i pomocy Maridera zakupilem dzis niebieska 9 z
    > 1999.
    > I chyba znalazlem motocykl docelowy. :)

    A podręczny zestaw do naprawy ramy nabyłeś sam czy dostałeś od
    poprzedniego właściciela?

    BP, NMSP ;-)
    --
    Artur

  • 14. Data: 2009-09-07 17:08:42
    Od: Terror <t...@s...stop.scigacz.pl>

    Jasio pisze:

    > Yhy, Zbyhonowi to powiedz.

    Zbysuzowi znaczy?

    --
    Terror | B12 | GG: 52182 | t3rror.eu

  • 15. Data: 2009-09-07 17:40:23
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 5 Wrz, 23:19, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    >A podręczny zestaw do naprawy ramy nabyłeś sam czy dostałeś od
    >poprzedniego właściciela?

    Superglue? Kupile, skleilem i przelecialem 350 km :)
    Trzyma dobrze.

    --
    Bartek
    niebieska9'99