  • Data: 2022-01-10 00:01:21
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2022 o 23:19, ToMasz pisze:

> [...]
    zy-oferta-na-karte-jest-nam-nadal-potrzebna

    > 1. ten artykuł jest sponsorowany

    No i co z tego? Kłamią?

    > 3. ja nie mam zdania ilu ludzi ma prepaida ilu abonament. jedynie co
    > wiem , ze w jednej i drugiej grupie są miliony osób.

    Powinieneś. Dane ogólne, świadczą tylko na Twoją niekorzyść w procentach
    70% vs 30%. Prepaidziarzy ubywa i nie chodzi tutaj o koszt w sumie ale o
    resztę usług, których nie posiadają :)

    > To jest dobra teza. udowodnij ją proszę.
    > przebij wskazane oferty prepaid. przypominam że rozmawiamy o usługach
    > telefonicznych, nie bankach, telewizjach, ubezpieczeniach itp. to Ty
    > napisałeś o "niewolnikach"

    Nie rozmawiamy tylko o usługach telefonicznych, tu się mylisz. W
    pierwszej mojej wypowiedzi w wątku, wyraźnie napisałem, że "w dupie mam
    jakieś limity"...bo prepaid to przede wszystkim limity danych. Nie znam
    żadnego prepaida, który ma brak limitu a ja nie mam żadnego ograniczenia
    rozmów z jakąkolwiek siecią jak to bywa w prepaidach. Jeśli używam
    abonamentu z nieograniczonym limitem, gdzie korzystam z tych danych to w
    prepaidzie bym przepłacał. Są miesiące, że użyję 40G a są że użyję
    więcej a ograniczenia nie mam, najwyżej mi zwolni prędkość. Nie da rady
    zmieścić się z opłatą 30zł/mies dokupując dane w prepaidzie w takim
    przypadku.

    O dodatkach w ogóle teraz nie wspominam ale różnica jest taka jak lot w
    samolotem w klasie VIP do lotu w klasie ekonomicznej. Ja mam szampany i
    dużo miejsca, klimę, jedzonko a ekonomiki siedzą jeden na drugim i
    cierpną :)

    Ok oboje dolecimy do celu. Różnica taka, że ja się nie obawiam że czegoś
    mi zabraknie.

    > ps
    >
    > Ty naprawdę nie masz zielonego pojęcia o prepaidach.
    > sprawdzałeś oferty o których pisałem? Tam są takie same "pakiety" usług
    > za które Ty płacisz po wykorzystaniu.

    Jakim wykorzystaniu? U mnie nie ma żadnego wykorzystania. Mam
    nieograniczone :)

    > różnica na plus jest taka, ze
    > zazwyczaj można samemu coś dodać coś odjąć, a to ma wpływ na obniżenie
    > ceny, lub zwiększenie pakietu.

    Już Ci pisałem, że to wąska grupa starców bez potrzeb w sumie. Telefon
    dla nich jest ostatnią deską ratunku na zasadzie, trochę może pogadam a
    może jednak ktoś zadzwoni a jak się przewrócę to może uda się wezwać
    pogotowie.

    O grupie młodzieży na utrzymaniu rodziców nie piszemy. Ten target i tak
    najczęściej później przechodzi na abonament, jak zaczyna pracę.

    Pozostaje jeszcze dość wąska grupa dusigroszy i melomanów (na grupie
    jest taki Emaual) którzy ciągle sprawdzają oferty i kombinują jak
    zaoszczędzić pisiąt groszy nie zauważając przy tym, że czas zmarnowany
    na te poszukiwania jest droższy niż wspomniane pisiąt groszy.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>