  • Data: 2022-01-10 13:45:08
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Jan 2022 00:01:21 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Powinieneś. Dane ogólne, świadczą tylko na Twoją niekorzyść w procentach
    > 70% vs 30%. Prepaidziarzy ubywa i nie chodzi tutaj o koszt w sumie ale o
    > resztę usług, których nie posiadają :)

    Ktorych uslug?

    Abo potanialy, ludzie sie rozbestwili, i w taki no limit za ~30zl
    jest po prostu wygodny.

    Oferta prepaid bywa troche gorsza .. choc nie zawsze.

    Ale teraz mam trzech staruszkow, gadaja niewiele, internetu nie
    uzywaja wcale ... wiec po co przeplacac te 30 zl:-)

    > Nie rozmawiamy tylko o usługach telefonicznych, tu się mylisz. W
    > pierwszej mojej wypowiedzi w wątku, wyraźnie napisałem, że "w dupie mam
    > jakieś limity"...bo prepaid to przede wszystkim limity danych. Nie znam
    > żadnego prepaida, który ma brak limitu

    A znasz abonament bez limitu danych?
    Owszem, po wyczerpaniu oplaconej ilosci internet nadal dziala,
    tylko wolniej a tobie chyba zalezy na szybkosci, skoro tak duzo
    potrzebujesz.

    A jak w prepaidach? Dane znikaja, czy tez tylko predkosc spada?

    > a ja nie mam żadnego ograniczenia
    > rozmów z jakąkolwiek siecią jak to bywa w prepaidach.

    Ale ile wygadales w najlepszym miesiacu?

    > Jeśli używam
    > abonamentu z nieograniczonym limitem, gdzie korzystam z tych danych to w
    > prepaidzie bym przepłacał. Są miesiące, że użyję 40G a są że użyję
    > więcej a ograniczenia nie mam, najwyżej mi zwolni prędkość. Nie da rady
    > zmieścić się z opłatą 30zł/mies dokupując dane w prepaidzie w takim
    > przypadku.

    No to widac punkt siedzenia wplywa na punkt widzenia - dla ciebie
    lepsze abo, ale nie mow, ze dla wszystkich lepsze.

    Mam wifi w domu, w pracy, dane w telefonie mi malo potrzebne.
    Chyba ze jakies wakacje ... no to wtedy kupuje prepaida na miesiac :-)

    > O dodatkach w ogóle teraz nie wspominam ale różnica jest taka jak lot w
    > samolotem w klasie VIP do lotu w klasie ekonomicznej. Ja mam szampany i
    > dużo miejsca, klimę, jedzonko a ekonomiki siedzą jeden na drugim i
    > cierpną :)
    >
    > Ok oboje dolecimy do celu. Różnica taka, że ja się nie obawiam że czegoś
    > mi zabraknie.

    A pytales ile kosztuje bilet w klasie VIP?

    J.